هنرمندان بسیجی ظرفیت ورود به عرصه طراحی مد و لباس اسلامی را دارند/ راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در پایانه های مسافربری استان


ساعت: 14:04
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877294

سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در پی صدور بخشنامه جدید مبنی بر ممنوعیت عرضه پوشاک توهین آمیز و ترویج افشاء، آمادگی بسیج هنرمندان را برای طراحی و ساخت پوشاک با در نظر گرفتن پارامترهای زیبایی، پوشاک، تناسب لباس اعلام کرد. فصل و غیره .n. بر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: ظرفیت طراحی مد و لباس اسلامی را با در نظر گرفتن ویژگی هایی مانند زیبایی، پوشش، تناسب فصل و … دارد. بسیج هنرمندان گفت: این ارتباط مشروط به بسیج هنرمندان نبوده است، اما در صورت نیاز سازمان بسیج هنرمندان اصفهان بلافاصله فراخوان طراحی و تولید در حوزه مد و لباس اسلامی را خواهد داد و وارد این امر خواهد شد. میدان به زور .

حجت الله سلطانی نیز در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم حمایت از معیشت هنرمندان از اقدام دیگر این نهاد در راستای تقویت صنایع دستی در اصفهان به عنوان میراث ملی کشورمان خبر داد.

جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: در دوران اپیدمی تاج، صنایع دستی و هنرمندان این منطقه متحمل خسارات زیادی به دلیل تعطیلی گردشگری به ویژه گردشگری بین المللی شدند.

سلطانی گفت: سازمان بسیج هنرمندان استان تصمیم دارد با برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در پرترددترین نقاط استان اصفهان در قالب کارگاه آموزشی تهیه، تولید و عرضه صنایع دستی به این هدف دست یابد.

وی گفت: به همین منظور تفاهم نامه ای برای ایجاد بازارچه صنایع دستی با مدیریت پایانه های استان و همچنین دفتر آستان قدس رضوی در استان تنظیم و اولین کارگاه عرضه صنایع دستی در کاوه افتتاح شد. پایانه.”

این چهره هنری ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه ها به زودی به صورت بازارچه های موقت و یا حتی دائمی در دیگر مراکز شهری استان اصفهان افتتاح شود.

جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان خاتم کاری، میناکاری، نقره زنی، ملیله دوزی و قالی بافی را از جمله رشته های صنعتی و هنری به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید