نمایشگاه اسوه از امروز در زنجان برگزار می شود/ پایگاه های برتر مقاومت بسیج به صحنه می روند


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900867

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان از برگزاری نمایشگاه اسوه در نمایشگاه بین المللی کاسپین خبر داد و گفت: نمایشگاه اسوه که دستاورد بسیجیان استان زنجان است به مدت 3 روز از ساعت 13 برپا می شود. امروز.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی بیان کرد: سازمان بسیج هر ساله برای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقای سطح کیفی پایگاه های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد بستری برای افزایش ظرفیت پایگاه های مقاومت، پایگاه های بسیج را شناسایی و انتخاب می کند.

وی افزود: در همین راستا پایگاه های مقاومت بسیج که در سطح شهرستان انتخاب می شوند در سطح استانی در نمایشگاه اسوه حضور خواهند داشت تا رقابت سالم و سازنده ای از اقدامات و عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت زدایی، خدماتی و حمایتی از اقشار کم درآمد، گروه های جهادی و سایر حوزه هایی که بسیجیان در این مناطق فعالیت دارند در نمایشگاه اسوه حضور یافته و اقدامات و عملکرد خود را ارائه می دهند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: بر اساس تحقیقات پایگاه های مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه، پایگاه های برتر انتخاب شده و در هفته مبارک بسیج از این پایگاه ها تجلیل می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان بسیجی علاوه بر تجلیل در استان، در نمایشگاه کشوری که در هفته بسیج برگزار می شود، حضور خواهند داشت. وی بیان کرد: در این نمایشگاه غرفه بسیج وکلا، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج علمی و پژوهشی برپاست و بازدید برای عموم و ترویج بسیج رایگان خواهد بود.

حیدری تصریح کرد: پایگاه های مقاومت بسیج در تمامی عرصه ها فعال هستند و بسته به موقعیت منطقه محصولات مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی، تولیدی و اجتماعی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه پایگاه های خواهر و برادر در همین راستا فعالیت می کنند، گفت: به منظور انتخاب و نمایش برترین پایگاه های استان، نمایشگاه اسوه از امروز 20 مهرماه از ساعت 14 تا 21 آغاز به کار می کند. در محل نمایشگاه بین المللی به مدت سه روز دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه دایر بوده و مراسم اختتامیه نیز صبح روز 23 مهرماه ساعت 9:30 برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید