اجازه تنش آبی در تمام روستاهای کرمان تا اواسط سال 1402/2000 میلیارد ریال برای سپاه برای پروژه های محرومیت زدایی استان کرمان هزینه دارد.


زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813764

در مراسم افتتاحیه طرح آبرسانی به 14 روستای استان کرمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده مرکز جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در استان کرمان در تمامی رده های سپاه از قرارگاه خاتم الانبیاء و هوا و فضا و غیره. تاکنون 4856 پروژه عمرانی و 14802 پروژه غیر عمرانی و در مجموع 1958 پروژه عمرانی و غیر عمرانی با وام 200 میلیارد تنی انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به 14 روستای استان کرمان در رابر اظهار داشت: سفر امروز ما به رابر سه محور بود: این بود.

وی ادامه داد: سپاه، آمریکا را بزرگترین دشمن ملت یعنی شیعیان و اهل بیت می داند چرا که آنها با حقیقت دین مبارزه می کنند اما امروز به عنوان سپاه پاسداران با این دشمن می جنگیم و ما فقر و محرومیت را بزرگترین دشمن می دانند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اولویت های محرومیت زدایی در کرمان تصریح کرد: در استان کرمان اولویت اول ما برای رفع محرومیت بحث آب است. ابراهیمی وارد عرصه شدیم.

سردار معروفی افزود: مشکل آب 26 روستای شهرستان کهنوج را ظرف مدت سه ماه حل کرده ایم که فقط از نظر جهادی قابل انجام است نه قراردادی. وی گفت: تا پایان اسفندماه 340 روستا را تا پایان اسفندماه تامین می کنیم و تاکنون حدود 850 کیلومتر کانال و خط لوله احداث شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برای سال های 1401 و 1402 شاهد امداد رسانی به 692 روستا بودیم و امیدواریم با کمک دولت انقلابی و خیرین و گروه های جهادی و مشارکت مردمی مشکل آب روستاها حل شود. در اسرع وقت تا پایان سال 1402

حسین معروفی ادامه داد: همچنین در بحث آب کشاورزی، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج سازندگی در حال فعالیت هستند. وی با برشمردن دیگر اولویت ها برای محرومیت زدایی در استان کرمان گفت: اولویت دوم ما سلامت است، بعد اشتغال و مسکن محرومان، خدمات اجتماعی مانند جهیزیه و کمک های مومنانه و فرهنگ سازی است، چرا که مجبور نیستیم باشیم. فرهنگی، به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با التماس مساعدت ویژه سردار حزنی برای مناطق پاکسازی شده استان گفت: با حرکت جهادی در استان و تشکیل دو قرارگاه در شرق و جنوب استان به دنبال این هستیم. ایجاد تعادل بین نیروها و امکانات در مناطق فقیر. با مشارکت مردمی و گروه های جهادی هزینه ها را 30 درصد کاهش می دهیم.

سردار حزنی معاون هماهنگ کننده سازندگی و محرومیت زدایی جهاد مرکزی سپاه گفت: 14 هزار و 802 پروژه عمرانی دیگر و در مجموع 19 هزار و 658 پروژه عمرانی و غیر عمرانی با وام 200 میلیارد تنی اجرا شده است.

وی تصریح کرد: پروژه های عمرانی شامل احداث حمام، درمانگاه، مسکن، سرویس بهداشتی، مساجد و مدارس و همچنین کارآفرینی، اشتغال، آب شرب و کشاورزی و همچنین احداث راه و پل روستایی است.

سردار حزنی افزود: در طرح های غیر عمرانی جهیزیه، سبد البسه و معیشت در دستور کار قرار گرفت و استان کرمان یکی از استان هایی بود که منحصراً در بحث کمک های عادلانه در فارس و تهران عمل کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید