آمادگی کامل سپاه برای اجرای طرح های با نتیجه سریع در روستاهای فقیر/ گروه های دانش بنیان برای اقدام در جهت محرومیت زدایی


زمان: 12:40 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895552

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد:

ضیاءالدین حزنی از آمادگی کامل سپاه برای اجرای طرح های با نتیجه سریع در روستاهای فقیرنشین خبر داد و گفت: قرارگاه های زندان با موضوع آزادی زندانیان و تامین دیه زندانیان جرائم غیرعمد، ساخت بیمارستان صحرایی و تامین نیازهای اولیه مردم روستاهای عقب مانده هم اعلام آمادگی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار ضیاء الدین حزنی صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خدمت و محرومیت زدایی استان مازندران در تالار غدیر لشکر کربلا با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر حسن انجام این کار اظهار داشت: دنیا و آخرت رسیدگی به نیازمندان است. : استان سرسبز مازندران با بیش از 3 میلیون نفر از نظر آب و فاضلاب و … عقب مانده است. دیده می شود که در ستاد جهاد سازندگی تلاش می کنیم مشکلات مردم و مناطق محروم و صعب العبور را کاهش دهیم.

حزنی با بیان اینکه مازندران از موضوع مساجد محروم است، افزود: مازندران به 6 هزار مسجد نیاز دارد و در بالادست مردم بارها ضرورت احداث و حضور مساجد را اعلام کرده اند.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در ادامه سخنان خود از اجرای 2 هزار و 878 پروژه در حوزه محرومیت زدایی مازندران خبر داد و افزود: 32 هزار و 660 پروژه عمرانی در مازندران به اتمام رسیده است.

به گفته خزنی برای این پروژه ها 688 میلیارد و 759 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی ستاد مرکزی سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه فقر نیست که مردم را نگران می کند، اختلاف طبقاتی و بی عدالتی در توزیع امکانات است.

به گفته خزنی، بیکاری، اعتیاد، طلاق، ناکارآمدی اقتصاد کشور در 25 سال گذشته و همچنین در این سال ها آب و خشکسالی از جمله مشکلات کشور است و مازندران نیز در حوزه طلاق مشکل دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، مردم ایران را گنجینه های پنهانی دانست و افزود: ایران دارای منابع طبیعی و انسانی گسترده ای در جهان است، بنابراین باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

خزنی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نیاز به ارتقا دارد تا محرومیت زدایی و مشکلات برطرف شود، خاطرنشان کرد: باید محرومیت زدایی را در کشور کامل کنیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه به جنگ نرم دشمن با انقلاب و القای ناامیدی و دوری مردم از نظام اشاره کرد و گفت: همه مسئولیت ها، پست ها و ادارات آزمونی برای مسئولان است و باید فقر را ریشه کن کنند. محرومیت ها تلاش کردن

حزنی همچنین به گروه های جهادی و نقش و اثربخشی آن ها در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: گروه های جهادی آموزش محور باید روی برخی مسائل آسیب زا کار کنند.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با اشاره به اینکه پروژه های محرومیت زدایی کوچک و سریع است، افزود: گروه های دانش بنیان باید با دانش جدید برای محرومیت زدایی اقدام کنند.

حزنی تاکید کرد: گروه های جهادی باید در تمام روستاهای فقیرنشین مازندران فعال باشند و پروژه های خرد را برای محرومیت زدایی تکمیل کنند.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران از آمادگی کامل سپاه برای اجرای طرح های با نتیجه سریع در روستاهای فقیرنشین خبر داد و خاطرنشان کرد: ستاد محرومیت زدایی به آزادی زندانیان و تامین دیه مشغول است. برای زندانیان جرایم غیرعمد، ساخت بیمارستان صحرایی و رسیدگی به نیازهای اولیه مردم در روستاهای فقیرنشین نیز اعلام آمادگی می کند.

حزنی با بیان اینکه نظام باید در کار محرومیت زدایی بسیار دقیق و شفاف عمل کند، افزود: در بحث مالی در حوزه های عقب ماندگی و محرومیت زدایی نباید یک انحراف صورت گیرد.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در پایان سخنان خود با قدردانی از تمامی مجموعه های جهادی و مسئولینی که با تلاش شبانه روزی مردم را شادی و امید می کنند خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم. به همه کسانی که مشکلات را تصمیم می گیرند. معیشت و بیکاری سعی در رتبه بندی مردم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید