برای به حداقل رساندن محرومیت آستین بالا زدیم / اجرای 47 هزار طرح محرومیت زدایی در مناطق فقیرنشین کشور

ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۲
کد خبر: 1791908

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار سرتیپ پورجمشیدیان با اشاره به تلاش های سپاه برای به حداقل رساندن محرومیت در کشور گفت: در سال های اخیر بیش از 47 هزار طرح محرومیت زدایی در مناطق فقیرنشین کشور اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز ؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبرپور جمشیدیان امروز دوشنبه در مراسم کمک های مومنانه و جهیزیه زوج های جوان محله های فقیر نشین هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس اظهار داشت: برای محرومیت زدایی در کشور باید اقدامات جهادی لازم را در فواصل زمانی انجام دهیم تا مشکلات موجود را برطرف کنیم. مردم روستا

پورجمشیدیان با بیان اینکه بیش از 47 هزار طرح محرومیت زدایی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور اجرا شده است، گفت: باید به جایی برسیم که غبار محرومیت از چهره کشور زدوده شود و با تلاش جهادی این امر محقق شود. “

وی از عمده ترین مشکل آب شرب برخی از روستاهای کشور گفت و تصریح کرد: مشکل آب شرب روستاها و همچنین شبکه آبرسانی یکی از مسائلی است که می توان به موقع آن را حل کرد. زیرساخت

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه همچنین با اشاره به اینکه برخی از مناطق فقیرنشین کشور به جاده مناسب دسترسی ندارند، گفت: نیروی زمینی سپاه برای حل مشکل روستاهای فاقد راه مناسب با دولت همکاری خواهد کرد.

پورجمشیدیان به تشریح مناطق کم برخوردار کشور پرداخت و گفت: بیشترین ناامنی در مناطق مرزی کشور ناشی از محرومیت و کمبود امکانات اجتماعی است که باید مورد توجه مسئولان دولتی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه واقعیت محرومیت کشور را باید پذیرفت، افزود: ما پس از سال ها پیروزی در انقلاب اسلامی از وجود محرومیت شرمنده ایم و برای رفع آن آستین بالا زده ایم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه همچنین به مشارکت نیروهای منطقه در جمع آوری و توزیع بسته های کمک های مردمی و حمایتی ویژه نیازمندان پرداخت و خاطرنشان کرد: 180 سری جهیزیه، هزار بسته غذایی، هزار بسته بهداشتی، سه هزار کیسه آرد، 100 دسته اقلام کپرنائوم، 100 مخزن آب، کولر گازی و 500 دسته لوازم التحریر برای توزیع در مناطق فقیرنشین استان هرمزگان آماده شده است.

به گفته این افسر ارشد نیروی زمینی سپاه پاسداران؛ 32 کارگاه اشتغال زایی، 7 سبد ورزشی مدارس، تجهیز مساجد، ساخت 160 سرویس بهداشتی و حمام، تعمیر 90 واحد خانه های فرسوده، احداث آب انبار و فضاهای ورزشی روستایی، آبرسانی سیار به روستاها، ایجاد راه های دسترسی روستایی، مرمت و زیباسازی مساجد و ساخت مسکن محرومان از برنامه های ستاد منطقه ای مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که برای تمامی این موارد در مجموع 320 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید