آغاز عملیات 125 میلیارد تومانی محرومیت زدایی در استان مرکزی / آبرسانی به 40 روستای دارای تنش آبی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; امید محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کلنگ زنی و راه اندازی 125 میلیارد تنی پروژه عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی به مناسبت هفدهم اردیبهشت ماه اظهار داشت: این پروژه در حال انجام است. سالگرد بسیج سازندگی: عمرانی در سال جاری، کلنگ زنی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی یکی از برنامه های مهمی است که با شناسایی های انجام شده در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: آئین کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی استان مرکزی در چهار قطعه آب شرب، آب کشاورزی، مسکن فقرا و ایجاد راه دسترسی روستایی در دستور کار قرار دارد که این پروژه ها 125 میلیارد تن و با اعتبار دستگاه های اجرایی این تعداد تا 2 برابر افزایش می یابد.

محترمی ادامه داد: تامین آب شرب 40 روستای دارای آبرسانی با مشارکت آبفای استان، اجرای بیش از 45 طرح آب کشاورزی، ساخت 100 مسکن مستضعفان و ایجاد راه دسترسی روستایی در 10 روستای استان. با مشارکت اداره راه.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه ها از 6 ماه آینده بهره مند می شوند و مردم و ولی فقیه انقلاب از منافع و برکات این پروژه ها بهره مند خواهند شد.

رئیس بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به افزایش ظرفیت بسیج سازندگی استان مرکزی در ارائه خدمات گفت: تقویت امکانات لجستیکی بسیج سازندگی استان مرکزی و حمایت از فعالیت گروه های جهادی در ارائه خدمات به مستضعفین. مناطق و حمایت از جهادگران تقویت ظرفیت، افزایش ظرفیت تجهیزات مهندسی در قالب کامیون، غلتک، لودر، بیل مکانیکی و سایر تجهیزات در دستور کار قرار گرفت که از هفته بسیج سازندگی آغاز و در سه هفته آینده تکمیل خواهد شد. ماه .

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج سازندگی ترویج گفتمان جهادی در بین مردم است. بسیج سازندگی در این زمینه برنامه‌ریزی‌های جدی انجام داده و تشکیل جبهه‌های محرومیت زدایی نیز در همین راستا است.» آنها موتور محرکه این جبهه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید