بسیج میدان جهاد و مبارزه و کانون عزت امت اسلامی است/ اجرای طرح محرومیت زدایی 125 میلیارد تومانی در استان مرکزی


ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879369

کریمی گفت: جوانان و مردم ایران با بسیج قله های بلند را فتح کرده اند و درخشش بسیج در همه ابعاد به برکت الهی این قدرت مقدس و مبتنی بر رهنمودهای ولایت و مردم آن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در جمع پاسداران و بسیجیان منطقه دلیجان گفت: از راهبردهای دشمن در عرصه های مختلف.

وی با بیان اینکه بسیج میدان جهاد و مبارزه است، گفت: جوانان و ملت ایران با بسیج قله های بلند را فتح کرده اند و درخشش بسیج در همه ابعاد به برکت الهی این نیروی مقدس است و بر اساس هدایت ولایت و مردم آن».

سردار کریمی با تاکید بر اینکه ساختن ایران قدرتمند با بسیج امکان پذیر است، گفت: ملت ایران در 43 سال گذشته با بسیج اطلاعاتی، امنیتی، دفاعی، نظامی، سازندگی، جهاد علمی و فرهنگی و یقیناً در جنگ به موفقیت های بزرگی دست یافته است. «عملیات شناختی و روانی دشمنان، بسیج با جهاد و روایت صحیح حماسه ها، توطئه های دشمنان را شکست خواهد داد.

وی افزود: بسیج یک هویت دینی، انقلابی و اخلاقی است که در میان ملت ایران طنین انداز شده و به برکت انقلاب در کشورهای دیگر رواج یافته است. امروز بسیج نقطه کانونی عزت امت اسلامی است. امت اسلامی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه روژولا استان مرکزی ادامه داد: این که می گوییم بسیج ملجأ مردم است باید هر روز مورد توجه قرار گیرد و بسیج باید برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تمام تلاش خود را انجام دهد. برای نفوذ در دل مستضعفان تلاش کنید.

وی افزود: بسیج متناسب با شرایط و نیازهای کشور، ماموریت ها و مأموریت های خود را با قوت انجام می دهد و برای حل مشکلات مردم و کشور با روحیه جهادی و ایثار، تمام توان خود را به کار خواهیم بست. “

کریمی با اشاره به اینکه با تشکیل بیش از 1300 گروه جهادی تخصصی در استان مرکزی به مردم شتاب دهنده خدمات ارائه می شود، گفت: تاکنون بیش از 110 طرح محرومیت زدایی در حوزه مسکن کشور اجرا شده است. محرومان در سال گذشته «روبی و احیای قنوات، راه های بین مزارع، کانال های آب و سایر مسائل کشاورزی به بهره برداری رسیده و پروژه های دیگری نیز در دستور کار قرار دارد، سهم سپاه و بسیج از پروژه های جاری بیش از 125 میلیارد است. تن

وی افزود: تامین آب شرب، آب کشاورزی، مسکن مستضعفان و راه روستایی 4 محور از طرح های محرومیت زدایی در دستور کار سپاه است.

فرمانده سپاه روژولا استان مارکاسی گفت: یکی از مهمترین ماموریت های بسیج اجرای بیانیه گام دوم انقلاب است. در این راستا سند ده ساله ارتقای بسیج در دستور کار قرار گرفته است که دوره آموزشی مورد توجه قرار گرفته و اهمیت بیشتری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید