توزیع 75 بسته غذایی در قالب طرح «هلال رحمت» در زیرکوه/ 35 جفت کفش به نیازمندان شهرستان ساریان اهدا شد.


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834841

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه از توزیع 75 بسته غذایی در قالب طرح هلال رحمت برای فقرا و نیازمندان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، محمدرضا شاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زیرکوه گفت: جمعیت هلال احمر هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان طرحی به نام همای رحمت را اجرا می کند. طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت در قالب طرحی به نام هلال رحمت تلفیق و اجرا شد.

وی افزود: در طرح هلال رحمت به همت مولای متقیان (ع) و با کمک خیرین داوطلب هلال احمر، معیشت و بسته های غذایی بین نیازمندان توزیع می شود.

رئیس جمعیت هلال احمر زیرکوه با اشاره به اینکه 75 بسته غذایی بین نیازمندان و اقشار کم درآمد زیرکوه توزیع شده است، گفت: برای این بسته ها 375 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


اهدای 35 جفت کفش به نیازمندان شهرستان ساریان

محمد بارانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان نیز از توزیع 35 جفت کفش همزمان با شب 23 ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و شروع این بیماری، بحمدالله کمک های مردمی افزایش یافته است، افزود: این کفش ها نیز به ارزش 63 میلیون ریال توسط خیرین ساخته و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سرایان گفت: با توجه به مشکلات فراوان شهروندان عزیز سرایانی امیدواریم بتوانیم مشارکت مردمی را در شهرستان افزایش دهیم و به مردم این شهرستان هر چند اندک کمک کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید