هزار بسته غذایی بین نیازمندان شهرستان کاشمر توزیع شد


ساعت: 09:12
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892376

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر:

رحمانی از توزیع 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان کاشمر در مرحله سوم رزمایش یاری مومنانه همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 3250 بسته معیشتی در قالب دو مرحله توزیع شده است. تمرین کمک واقعی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سرهنگ احمد رحمانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر ظهر امروز در مراسم توزیع بسته معیشتی که در سالن نهم این شهرستان برگزار شد، گفت: رزمایش امدادی دینی در سطح شهرستان در حال انجام است و از امروز برگزار می شود. ما در مرحله سوم این تمرین هستیم.

وی با بیان اینکه در مجموع 3 هزار و 250 بسته معیشتی در دو مرحله امداد دینی در شهرستان کاشمر توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مرحله سوم مانور دینی یک هزار بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه بسته های رزق و روزی شامل برنج، نخود، روغن و … است که برای تهیه هر بسته رزق بیش از 700 هزار تومان هزینه دارد، تصریح کرد: بسیج در تمام صحنه های انقلاب برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا که نیاز به مشارکت بسیج باشد حضور دارد و حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تلاش می شود این بسته های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد، اذعان داشت: اجرای رزمایشکمک وفادارانه می تواند در ایجاد روحیه امید در بین نیازمندان موثر باشد.

رحمانی همچنین بیان کرد: پیرو دستور مقام معظم رهبری در خصوص امداد دینی، چندین هزار بسته غذایی و سبد کالا با کمک خیرین و مردم متدین و حوزه مقاومت شهرستان تهیه و در یک پایگاه بین نیازمندان حوزه های مقاومت توزیع شد. -روشی گرا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید