وجود 159 مرکز خدمات رسانی رضوی در خراسان جنوبی / توزیع 39 هزار بسته غذایی بین نیازمندان


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809208

ابراهیمی از فعالیت 19 مرکز تخصصی و 140 مرکز عمومی خدمات رسانی رضوی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امسال 39 هزار و 359 بسته غذایی و 16 تن گوشت بین نیازمندان استان توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، محمدعلی ابراهیمی امروز در دیدار اعضای دبیرخانه مرکز خدمات رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح رضوی هادمیاری از سال 95 آغاز شد، افرادی با همان تجربه و علاقه که دارند. .

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث خادمیاری به دنبال امید در جامعه هستیم، افزود: به نام امام و به نفع مردم با اولویت محرومان از دیگر اهداف رضوی است. مراکز خدماتی

وی ادامه داد: عناوین خدمت خادمیاری رضوی در حوزه فرهنگی، عبادی، مشاوره، خدمات عمومی و انفاق و نذورات است و ذیل هر کدام گروه هایی مشخص شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ شامل مباحث قرآن، تبلیغات دینی، کتاب و کتابخانه، شعر و ادب، فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده و تحکیم آن، فضای مجازی و ورزش است، تصریح کرد: در حوزه عبادت، ترویج فرهنگ عبادت، زیارت و خدمات زیارتی نیز برگزار می شود و در حوزه های مشاوره، پزشکی و بهداشت، آموزش، حقوق، روانشناسی و مددکاری، اشتغال و کارآفرینی، تحکیم خانواده، ازدواج و زایمان نظارت می شود.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در خراسان جنوبی گفت: معیشت و سبد غذایی، خدمات مردمی و جهادی، ترویج فرهنگ نذورات و نذورات و جذب نذورات مردمی.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی از نظر جمعیتی رتبه اول کشور را در جذب مسئولان فعال رضوی داشت، گفت: کارکنان و یاوران رضوی در 21 منطقه سازماندهی شده و 19 مرکز تخصصی و 140 مرکز اجتماعی در استان وجود دارد.

ابراهیمی افزود: مرکز و کانون های جامعه خادمیاری در تمامی شهرستان ها فعال است. خادمیاران علاوه بر خدمت در عرصه های خود در حرکت ها و رزمایش ها برای کمک و خدمت صادقانه به مردم شرکت می کند.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به سفره های مهربانانه، طرح نسیم رضوی، سفره ایرانی در ماه مبارک رمضان و خدمات مذهبی، ادامه داد: تورم لجام گسیخته در کشور به خوبی انجام شد، بیش از 185 میلیارد ریال خدمات ارائه شد. ارائه شده در مانور کمکی Monane.

وی از توزیع 39 هزار و 359 بسته غذایی در سال جاری خبر داد و گفت: همچنین 9 هزار و 190 نفر بحث رسمی و بهداشتی دریافت کردند و 16 تن گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

ابراهیمی با اشاره به اعزام 550 زائر اولی و زوج جوان به مشهد مقدس در سال جاری گفت: 423 میلیون تومان برای برنامه های جهادی، 153 میلیون تومان برای برنامه های عبادی و 400 میلیون تومان برای اهدای جهیزیه هزینه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید