توزیع بیش از دو هزار بسته یلدایی بین نیازمندان شهرستان فیروزکوه


ساعت: 17:30
تاریخ ارسال: 10/01/1401
کد خبر: 1919345

محسن رحیمی از توزیع بیش از دو هزار بسته وسائل معیشتی به مناسبت شب یلدا در بین نیازمندان شهرستان فیروزکو خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رحیمی فرمانده حضرت قمر بنی هاشم (ع) شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوزبیان کرد: در راستای تداوم نهضت معاصت و همدلی و خدمت مؤمنانه، قرارگاه خدمات رسانی سپاه فیروزکوه برای کمک به خانواده های مستضعف و مستضعف با اولویت در مناطق محروم، شهرها و روستاها بسته های مذهبی ویژه شب یلدا تهیه و توزیع کرد. 1401 در این شهر ساخته شد.

وی افزود: این طرح که با کمک خیرین، گروه های جهادی، نهادهای حمایتی، دستگاه های اجرایی و … در قالب طرحی هماهنگ و هم افزایی تدوین شده و قرار است به صورت محله محور اجرا شود. با محوریت حوزه های مقاومت بسیج.

سرهنگ رحیمی با بیان اینکه برای هر پک شب یلدا 600 هزار تومان در نظر گرفته شده است اظهار داشت: در این طرح بیش از دو هزار پک شب یلدا با همکاری پایگاه های مقاومت تهیه و توزیع شده است.

فرمانده قمر بنی هاشم(ع) فیروزکوه همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز مانند سال های گذشته با کمک خیرین و خیرین، گروه های جهادی و … تا شب یلدا با توزیع این نذورات و هدیه شب یلدا اقدام کنیم. سبدهایی که خانواده های نیازمند را جمع می کنند تا در این شب های سرد آنها را گرم نگه دارند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید