بدهی خاصی نداریم، 500 میلیارد اسپانسر پرداخت می شود/ صدا و سیما برای حق پخش با استقلال همکاری می کند


ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813804

ما بدون نیاز به کسی استقلال را برنامه ریزی می کنیم:

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از سازمان صدا و سیما می خواهیم برای پرداخت هزینه پخش با باشگاه همکاری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مومنی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در حاشیه مراسم واگذاری بخش خصوصی گفت: از این تعطیلات بسیار خوشحالم زیرا می توانیم بدون نیاز به هیچکس برای خودمان در سال های آینده برنامه ریزی کنیم و اجازه دهیم. نگرانی هواداران در مورد فوتبال خوب.”
وی ادامه داد: باید این کار را انجام می دادیم، قطعا به نفع همه باشگاه های کشور است و به فوتبال کشورمان کمک می کند تا مشکلاتش را حل کند. مبلغ خرید سهام مستقیماً به حساب باشگاه واریز می شود و عواید آن به جای دیگری نمی رود.
مومنی در خصوص بدهی های باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر تعهد خاصی نداریم و موجودی باشگاه مشکلی ندارد. می توانیم برای آینده خوب برنامه ریزی کنیم و برنامه خوبی برای پرداخت به بازیکنان داشته باشیم. تاکنون 40 درصد پرداختی به بازیکنان بیشتر از سال های گذشته بوده است. جذب بازیکن برزیلی نیز در حال انجام است و ابهامات از سوی باشگاه رفع و اعلام خواهد شد.
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اسپانسر این باشگاه گفت: ما اسپانسر داریم; اگر می گوییم اسپانسر 500 میلیاردی به معنای الان نیست و تا پایان فصل مبلغ محقق می شود. ما روی محتوا کار می کنیم و امیدوارم سازمان صدا و سیما هم حقوق پخش را ارتقا دهد. به سازمان لیگ نیز پرداخت می شود.
وی با تاکید بر نبود جای خالی در لیست خاطرنشان کرد: نمی دانم در لیست باشگاه ها جای خالی وجود دارد و سازمان لیگ باید حفره ای بگذارد تا باشگاه ها حق انتخاب داشته باشند. همه ما خواهان فوتبال ناب هستیم و نمی خواهیم کسی را به حاشیه ببریم.
وی در پایان درباره اعتراض به سازمان لیگ گفت: برنامه ریزی به این صورت بود که مسابقات ما قبل از پرسپولیس است، از سازمان لیگ گلایه داریم و هواداران منتظر ما هستند. امیدوارم برابری برای هر دو تیم رعایت شود و ما به برابری اعتقاد داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید