اسپانسر جدید قرمزها رقیب اسپانسر استقلال است

اسپانسر جدید قرمزها رقیب اسپانسر استقلال است

شنیده ها حاکی از آن بود که باشگاه پرسپولیس با بانک گردشگری به عنوان اسپانسر قرارداد دارد و فسخ نمی شود و ایجنت جدید سرخ ها نمی تواند اسپانسر جدیدی به مجموعه اضافه کند اما در نهایت به نظر می رسد رایزنی های رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نتایج مثبتی کسب کرد و این باشگاه همکاری خود را با بانک گردشگری قطع کرد.

در پی این قطع همکاری، مدیران پرسپولیس با همراهی دلال خود اقدام به جذب اسپانسر جدید برای ادامه حضور پرسپولیس در لیگ بیست و یکم کردند.

پس از جلسات متعدد و مذاکرات طولانی بین مدیران باشگاه پرسپولیس، شرکت ایده پویان مج و شرکت ایرانسل، با امضای قراردادی این اپراتور به عنوان حامی مالی سرخپوشان معرفی شد. بر این اساس ایرانسل در ادامه رقابت های فوتبال ایران نقش پیراهن پرسپولیس را برعهده خواهد داشت.

در قسمت پایانی بیانیه باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب اسپانسر جدید آمده است: «باشگاه پرسپولیس از بانک گردشگری برای حمایت های سال های اخیر از پرسپولیس تشکر می کند».

جالب است بدانید که در حال حاضر اپراتور تلفن همراه دیگر یعنی همراه اول اسپانسر استقلال است و حالا دو رقیب سنتی فوتبال ایران دو رقیب در زمینه اپراتورهای تلفن همراه به عنوان اسپانسر دارند و باید دید. که وضعیت مالی هر دو باشگاه همراه اول و ایرانسل چگونه خواهد بود؟

پیش از این بحث واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به این دو اپراتور از طریق بورس مطرح شده بود اما خبر جدیدی در این زمینه وجود ندارد اما بعید است در آینده این اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید