اسپانسر جدیدی برای استقلال در راه است

اسپانسر جدیدی برای استقلال در راه است

خجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال که از سوی اعضای هیئت مدیره منصوب شد (پس از تعطیلات سه روزه در پایان هفته گذشته) اقدامات جدی را برای آماده سازی پول برای پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی آغاز کرد.

پیش از این گفته می شد که شرکت همکار اول، اسپانسر فعلی و فصل آینده استقلال یکی از فرصت های اصلی تامین وجوه باشگاه استقلال برای پرداخت این بدهی است، اما اخبار رسیده از طبقه پنجم باشگاه استقلال حاکی از آن است که گزینه جدی تری برای کمک به استقلال وجود دارد.این باشگاه مدنظر حجت کریمی است.

بانک شهر که پیش از این یک وام دیگر به باشگاه استقلال داده بود، در همین راستا کریمی می خواهد در جلسه ای با مدیرانش مبلغ بدهی استقلال به استراماچونی را پوشش دهد. ظاهرا کریمی با مدیران این بانک ارتباط خوبی دارد و از این بابت بسیار مطمئن بوده است.

نزدیکان خجت کریمی در این باره خبر می دهند. او نسبت به این رابطه بسیار مطمئن است و به همکارانش در باشگاه گفته است که قطعا یکی از آنها را متقاعد خواهد کرد که مبلغ مورد نیاز باشگاه استقلال را به صورت موقت پرداخت کند. این مجموعه را در اختیار شرکت همراه اول یا بانک شهر قرار دهید تا در مدت زمان کوتاهی اصل وجه را برگرداند.

پیش از این اعلام شده بود که به دلیل تعطیلات بانکی اروپا در هفته آینده، این مبلغ باید ظرف چند روز آینده تا جمعه 29 فروردین تامین و پرداخت شود. به جز استراماچونی، پول پادوانی و سیداحمد موسوی، سایر خواستگاران باشگاه استقلال نیز در این مدت پرداخت می شود تا استقلال از خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رهایی یابد.

دیدگاهتان را بنویسید