مشکل اسپانسر که ساپینتو را برای استقلال با مشکل مواجه کرد

مشکل اسپانسر که ساپینتو را برای استقلال با مشکل مواجه کرد

در شرایطی که بازیکنان استقلال در ماه های اخیر پس از دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان به عدم وصول مطالبات خود اعتراض کردند، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبر، چند روز مانده به بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، عنوان کرد که این باشگاه با اسپانسر اصلی خود که شریک اول است قرارداد دارد اما این گروه 1600 میلیارد ریال خود را پرداخت نمی کند. بدهی.

در هفته های گذشته حجت کریمی در این باره صحبت کرد و البته برخی از مسئولان باشگاه استقلال نیز اشاره کردند که این قرارداد در ابتدای فصل جاری بین مصطفی آجورلو – مدیرعامل وقت باشگاه استقلال – با اولین شرکت همکار از فصل 21 منعقد شد. برای فصل 22 تمدید شد اما ظاهراً مدیران آن شرکت به مفاد آن قرارداد اعتراض داشتند.

به یاد داریم که تا چندی پیش و با حضور تیم استقلال در لیگ برتر و جام حذفی، تبلیغات همراه اول روی پیراهن تیم بود اما در چند روز اخیر پس از دیدار حجت کریمی با مدیران این شرکت. ، تبلیغات ماهواره اول از روی پیراهن استقلال حذف و جایگزین شد. این آگهی توسط بانک شهر درج شده است.

به نظر می رسد در حساس ترین هفته های لیگ برتر، کمک این اسپانسر به باشگاه استقلال و رفع مشکل آبی پوشان پایتخت می تواند راه حلی برای رسیدن استقلالی ها به حداقل یکی از دو تیم آینده باشد. جام های لیگ برتر یا جام حذفی. مشکلی که بسیاری از پیشکسوتان استقلال به آن اشاره کرده اند و بی انگیزگی طولانی مدت بازیکنان را دلیل بی انگیزگی شاگردان ساپینتو عنوان کرده اند. این چیزی است که ساپینتو بیش از هرکسی به آن فکر می کند و پیش از این در دیدار با خجت کریمی از او خواسته بود که به بازیکنان تیم پیش پرداخت بدهد تا از این حال بد خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید