دراگان اسکوچیچ اسپانسر جدیدی پیدا کرد

دراگان اسکوچیچ اسپانسر جدیدی پیدا کرد

به غیر از تماشاگران فوتبال، بسیاری از سلبریتی ها نیز اخراج اسکوچیچ را اشتباه و به دور از علم و ادب می دانند. یکی از چهره های مخالف برکناری اسکوچیچ هداد عزیزی است.

ماریو تات که گمان می رود یکی از دستیاران کروات اسکوچیچ باشد، درباره اینکه چرا با وجود این رفتار او و اسکوچیچ در تلاش برای ادامه حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران هستند. او گفت: ده‌ها هزار پیام ساعتی وارد می‌شوند، همه آنها پیام‌های حمایتی هستند، اما من به تجربه می‌دانم که حمایت عمومی و نتایج عالی لزوماً دلیل نمی‌شود که در شغل خود بمانید و …

وی به این نکته نیز اشاره کرد: وضعیت و اخبار رسیده به ما، شنیدن و خواندن رسانه های ایران، من و دراگان خود را درگیر رصد نامزدهای اردوی شهریور ماه آینده تیم ملی دیدیم. ماندن ما در سوپرجام زاگرب و سپس رفتن به استانبول مایه شوک و ناباوری شد. با توجه به ماهیت غیررسمی این خبر، باور این موضوع سخت است که کسی تصمیم به چنین اقدامی رادیکالی بگیرد، اما سیگنال هایی که به ما می رسد دقیقاً به همین موضوع اشاره دارد.

به گزارش تات، مشخص شد چرا با وجود این رفتار کمیته فنی، اسکوچیچ همچنان بر ادامه ریاست کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اصرار داشت و پس از بازگشت از تهران به دیدار شهاب زاهدی رفت.

وی پیش از عزیمت به تهران برای حضور در جلسه هیات مدیره در بیانیه ای اعلام کرد که به هیچ عنوان پست خود را با تیم ملی ترک نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید