دراگان اسکوچیچ شروع به شکستن رکوردها کرد

دراگان اسکوچیچ شروع به شکستن رکوردها کرد

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر مقابل عراق در هفته هفتم گروه A مقدماتی جام جهانی 2022 موفق شد با 19 امتیاز صعود خود را به جام جهانی جشن بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران پس از این برد به کار خود ادامه خواهد داد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ برای دیدار روز سه شنبه هفته جاری مقابل امارات آماده شوند.

سرمربی تیم ملی ایران نام خود را به عنوان پنجمین مربی راه یافته به جام جهانی در تاریخ فوتبال ملی به ثبت رساند تا نشان دهد راه رسیدن به مهمترین مسابقات فوتبال جهان همیشه سخت و پر نخواهد بود. حاشیه ها

ماموریت غیرممکن اسکوچیچ به سریع ترین راه برای صعود تیم ملی ایران به جام جهانی تبدیل شده است زیرا او و دستیارانش قصد دارند در رنکینگ جهانی فیفا رتبه خوبی کسب کنند.

به همین دلیل اسکوچیچ قصد دارد با تمام وجود تیمش را برای دیدار با امارات آماده کند. نتایج این دیدارها تاثیر زیادی در رنکینگ جهانی دارد و شاگردان اسکوچیچ می توانند شانس خود را برای مسیر بهتر در جام جهانی 2022 افزایش دهند.

حضور تیم ملی ایران در دور دوم قرعه کشی جام جهانی قطر که در 21 فروردین 1401 در قطر برگزار می شود بسیار ضعیف به نظر می رسد چرا که تیم های اروپایی مانند ایتالیا، پرتغال، سوئد، ولز و … تیم هایی مانند آمریکا، مکزیک، کلمبیا، اروگوئه و سنگال در آخرین رده بندی فیفا جایگاه بهتری دارند و همچنین شانس خوبی برای صعود به جام جهانی دارند.

حالا اسکوچیچ برای یک ماموریت غیرممکن دیگر آستین ها را بالا زده تا شانس اوزه ایران برای حضور در دومین قرعه کشی را افزایش دهد.

تیم ملی ایران در حال حاضر شانس بسیار بالایی برای ماندن در دور سوم مانند جام جهانی 2018 دارد اما حضور در این گلدان نمی تواند تضمینی برای موفقیت نهایی تیم ملی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید