دراگان اسکوچیچ عذرخواهی خواهد کرد!

دراگان اسکوچیچ عذرخواهی خواهد شد!

این روزها تنش بین ملی پوش سرشناس ایران و سرمربی کروات به اوج خود رسیده است. ماجرا هیچ ربطی به مصاحبه سایت کرواسی و متهم کردن تیم ملی ایران به بی تدبیری یا واکنش نسبتا سریع مهدی طارمی ندارد.

این درگیری های پنهان و آشکار از بحرین و در مسابقات مقدماتی جام جهانی آغاز شد. میز 6 نفره از جمله بازیکنان جام جهانی که بعد از بازی با کامبوج در بحرین به تیم ملی رفتند تصمیم گرفتند با سرمربی جدید و نسبتا گمنام تیم ایران چیزی متفاوت را تا کنند! رفتار این 6 بازیکن، اعتراضات اتفاقی و بی توجهی به اسکوچیچ استارت جنجال به پا کرد تا اینکه رئیس فدراسیون خیلی جدی گرفت. 6 نفری که همیشه برای صبحانه، ناهار، شام یا استراحت کنار هم بوده اند.

طبق شنیده ها عزیزی هادم نه تنها جلوی گسترش اختلافات را نگرفت، بلکه به بازیکنان معروف و این باند 6 نفره نزدیک شد! گروهی که 3 بازیکنش نیمکت نشین هستند و مدعی هستند حالشان خوب است اما اسکوچیچ زیر بار این مشکل نرفته است. یکی از اعضای این گروه 6 نفره مصدوم شد و دیگری اصلا بازی نخواهد کرد. دیگری در دو سه دقیقه آخر به عنوان ذخیره وارد زمین می شود!

فقط 3 نفر از این گروه ثابت بازی می کنند و به اعتراض ادامه می دهند! حالا در میان این تنش، شایعه شده که فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته در صورت صعود ایران به جام جهانی، سرمربی سرشناس و مطرحی را جایگزین دراگان اسکوچیچ کند!

شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی بعدی تیم ملی نیز با رایزنی با یک باند 6 نفره انتخاب می شود! دراگان اسکوچیچ از آنجایی که مربی ارزان قیمتی است پس از برکناری بار مالی سنگینی بر دوش فدراسیون نخواهد گذاشت، ضمن اینکه این اولین بار نیست که سرمربی تیم قهرمان جام جهانی در ایران برکنار می شود. .

والدرا ویرا سرمربی سابق تیم ملی برزیل را به یاد بیاورید! او هدایت تیم ملی ایران را در مقدماتی جام جهانی 1998 فرانسه برعهده داشت و توانست در دیداری تاریخی مقابل استرالیا در ملبورن تیم کشورمان را به جام جهانی برساند.

پس از این صعود تاریخی، فدراسیون فوتبال ایران والدیرویرا را جایگزین تومیسلاو ایویچ فقید کرد و حالا همین سرنوشت در انتظار دراگان اسکوچیچ است!

دیدگاهتان را بنویسید