اعلام فسخ قرارداد همکاری باشگاه استقلال با کارگزار مورد بحث / حمایت مالی به پایان رسید ؛ آبی ها در آستانه توافق با اسپانسر جدید هستند!

زمان: 15:43
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777190

در پی داوری وزارت ورزش و جوانان ، فسخ قرارداد همکاری باشگاه استقلال با شرکت هایوب اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه استقلال ، با گواهی کمیته مدیریت وزارت ورزش و جوانان ، فسخ قرارداد همکاری توسط باشگاه استقلال به شرکت هایوب اعلام شد.

فرشید سمیعی ، معاون امور حقوقی و قراردادهای استقلال ، می گوید: «اوایل هفته گذشته به دلیل عدم رعایت تعهدات شرکت ها ، درخواست فسخ یک جانبه را به کمیته مدیریت ، نظارت و مدیریت وزارت ورزش و جوانان ارائه کردیم. به “چهارشنبه گذشته ساعت 5:30 بعد از ظهر این شرکت برای شنیدن اظهارات و بررسی اسناد تعیین شد ، اما شرکت از ارسال مدارک خودداری کرد و در ساعت 17:23 بعد از ظهر (هفت دقیقه قبل از جلسه) به وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که مدیران عامل Hyob به خارج از کشور سفر می کنند و نمی توانند در جلسات شرکت کنند.

سمیعی گفت: کمیته مذکور مجدداً زمان روز شنبه 15 مهر را ساعت 10 صبح تعیین کرد.این بار هر دو طرف شرکت کردند و در نشستی که بیش از دو ساعت به طول انجامید ، طرفین مسائل خود را ارائه کردند که متأسفانه منجر به درك كردن. گواهی و حکمی از سوی کمیته مدیریت ، نظارت و مدیریت وزارت ورزش و جوانان صادر شد که 48 ساعت بعد ، امروز دوشنبه ، این تصمیم را تأیید کرد و نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران را در مورد نقض قرارداد داد تایید کرد. گستر عصر نوین مجوز فسخ یک طرفه است ، به آدرس باشگاه اعلام می شود.

معاون امور حقوقی و قراردادهای باشگاه استقلال تصریح کرد: بنابراین فسخ قرارداد امروز از استقلال به شرکت ها اعلام می شود و متعاقباً قرارداد با کارگزار جدید منعقد می شود. فسخ یک طرفه قرارداد به معنای کناره گیری ، عفو یا لغو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران از ادعای سهم خود از قرارداد همکاری قبلی نیست و استقلال این حق را برای خود محفوظ می دارد که برای درخواست مدت زمان به مراجع ذیصلاح قضایی مراجعه کند. عمل.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید