زنگ خطر در استقلال به صدا درآمد. خرید جدید نکونام در آستانه فسخ قرارداد

تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری جواد نکونام امسال تنها موفق به جذب دو بازیکن جدید شد و حالا وضعیت ماندن یا رفتن یکی از این دو بازیکن مشخص نیست تا شرایط برای آبی ها نگران کننده تر شود.

آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی دو بازیکن ملی پوش استقلال هستند که در دوران حجت کریمی در این تیم به جمع آبی پوشان پیوستند اما پس از گذشت نزدیک به 10 روز از حضور این بازیکنان در استقلال، مهرداد محمدی در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. او قرار است شوک دیگری را به این تیم وارد کند!

قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی چند روز پیش با انتقاد از عملکرد مدیران قبلی استقلال در یکی از اتاق های این باشگاه اعلام کرد: «مهرداد محمدی برای عقد قرارداد با استقلال 12 میلیارد تومان پیش پرداخت دریافت کرده است. “

طبق پیگیری ها ظاهراً در روزی که قرار بود مهرداد محمدی به استقلال بپیوندد با دریافت چکی به مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون تومان مورخ امروز (یکشنبه 4 تیرماه) با استقلالی ها قرارداد امضا کرده است. این چک نقد نمی شود، این بازیکن ممکن است قرارداد خود را فسخ کند.

با توجه به بسته بودن حساب باشگاه استقلال و عدم امکان واریز و برداشت برای کارکنان این تیم، احتمال فسخ قرارداد هافبک آبی ها وجود دارد.

در حال حاضر امکان واریز مجدد پول به حساب محمدی وجود ندارد و اگر محمدی تمایلی به ماندن در استقلال نداشته باشد، باشگاه نمی تواند مانع خروج این بازیکن شود.

دیدگاهتان را بنویسید