زنگ خطر برای لیدرهای ساپینتو و استقلال به صدا درآمد

زنگ خطر برای لیدرهای ساپینتو و استقلال به صدا درآمد

در حالی که استقلال هنوز حضور جدی در بازار نقل و انتقالات تابستانی نداشته و تنها سجاد شهبازاده را به خدمت گرفته است، مدیران این باشگاه طی دو هفته گذشته به هواداران قول تیمی قدرتمند را داده اند؛ اما این اتفاق در حالی است که استقلالی ها در این فصل حضور جدی ندارند. در حالی که هنوز قرارداد هیچ یک از بازیکنان این تیم تمدید نشده است.

خبر نگران کننده ای که می توان آن را شوکی برای اردوی آبی ها دانست، جدایی غیرمنتظره محمد دانشگر مدافع میانی آنها بود تا فضای نقل و انتقالات آبی ها را بیش از پیش ملتهب کند.

استقلالی ها که در فصل گذشته بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشتند و تنها با دریافت 10 گل رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کردند، حالا در آستانه فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار دارند که در آن خط دفاعی ممکن است کاملاً فرو بریزد.

خبر موثقی که البته تائید یا حتی تکذیب نشده، جدایی قطعی محمد دانشگر و امضای قرارداد 3 ساله این بازیکن با سپاهان است. دانشگر در حالی از جمع آبی ها جدا شد که شواهد موجود نشان می دهد این باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد با وریا گفوری ندارد.

رافائل سیلوا، عارف گلامی و روزبه چسمی سه مدافع دیگر این تیم نیز قرارداد خود را تکمیل کردند و هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد آنها صورت نگرفت تا خطر جدایی آنها احساس شود. به خصوص بعد از اینکه گفته می شود سیلوا و گلامی خارج از ایران پیشنهاد دارند و چسمی در لیگ برتر مورد توجه یکی دو تیم جنگنده است.

سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند، دو مدافعی که اواسط فصل گذشته برای خدمت سربازی از این تیم جدا شدند، هرچند شنیده می شود آنها در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان هستند اما این انتقال هنوز به بهترین خط دفاع رسمی نشده است. . استقلال در خطر فروپاشی است.

اگر مدیران باشگاه استقلال در مذاکره و تمدید قرارداد با افرادی مانند سیلوا، گلامی و چشمی شکست بخورند یا در بازگرداندن یزدانی و مرندمند کوتاهی کنند، باید گفت که قلعه دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ استقلال برای فصل آینده با خطر بزرگی روبرو خواهد شد. .

دیدگاهتان را بنویسید