زنگ خطر برای قرمزها به صدا درآمد

زنگ خطر برای قرمزها به صدا درآمد

دورتموند دیروز کار خودش را کرد و از اشتباه بایرن نهایت استفاده را کرد. آیا اکنون می توان دورتموند را مدعی جدی تری برای قهرمانی دانست؟
ماریوس ولف، زننده تک گل گفت: “شما نمی توانید همیشه خوب بازی کنید، امروز ما کار خود را انجام دادیم و با دفاعی که قبلاً هرگز بازی نکرده بودیم، 1-0 پیروز شدیم.” این پیروزی بسیار مهم بود.»

مارکو روزا سرمربی تیم در مورد اهمیت پیروزی گفت: ما یک بازی خانگی مهم را 1-0 بردیم که این یک نکته بسیار مثبت است. بعد از یک شروع سخت، بر کار مسلط شدیم و گل زدیم. سپس دوره ای داشتیم که می توانستیم و باید گل دوم را می زدیم. “اگر تا دقیقه 80 گل دوم را به ثمر نرسانید، همیشه مرحله پایانی بازی وجود دارد که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.”

بوروسیا شب گذشته نگذاشت اتفاق غیرمنتظره ای در شب گذشته رخ دهد، هرچند باید اعتراف کرد که آرمینیا هم در حمله بسیار مطمئن بود.

امره جان در پایان بازی گفت: بازی آسانی نبود، بازی مقابل بیله فلد همیشه سخت است. آنها می جنگند و با ارسال توپ های بلند سعی در فریب شما دارند. “این بهترین بازی ما نبود، مهم این بود که آن را ببریم.”

پیشرفت در دورتموند دیده می شود
هافبکی که به دلیل غیبت چند مدافع مجبور به بازی در خط دفاع وسط شد، معتقد است تیم در چند ماه اخیر پیشرفت کرده است: «وقتی اشتباه می کردیم، سرمان می افتاد و تسلیم می شدیم، اما امروز طور دیگری عمل کردیم. . ما می خواستیم به عنوان یک تیم کار کنیم و مهمتر از همه، بدون توجه به فرم بازی، هدف ما این بود که به ایده هایی که داشتیم فشار بیاوریم و در نهایت برنده شویم.”

چشم انداز قهرمانی
دورتموند با این سه امتیاز از حذف بایرن به خوبی استفاده می کند. بایرن که روز شنبه 1-1 مقابل هوفنهایم شکست خورد. حالا فاصله تا رده اول فقط «هفت امتیاز» است، اگر دورتموند در دیدار برگشت خود در روز چهارشنبه مقابل ماینتس پیروز شود، فاصله به چهار امتیاز می رسد و لازم به ذکر است که دوئل مستقیم مقابل بایرن در پیش است. بنابراین این سوال این سوال را مطرح می کند که آیا هنوز هم ممکن است دورتموند برنده شود؟

جان گفت: ما باید در بوندسلیگا به حرکت خود ادامه دهیم، شما هرگز نمی دانید آینده چه خواهد بود. تمرکز ما باید روی خودمان باشد نه روی بازی های بایرن. شما باید به رویاپردازی ادامه دهید و چرا برنده نمی شوید؟

دورتموند فقط از بوندسلیگا جلوتر است، در حالی که باواریایی ها همچنان در هر دو طرف بوندس لیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند. همچنین پس از بازگشت ارلینگ هالند و جیووانی رینا پس از مصدومیت، دورتموند هرگز نمی تواند در رقابت قهرمانی غافل بماند.

دیدگاهتان را بنویسید