زنگ خطر برای یحیی به صدا درآمد. اعتراض اهالی پرسپولیس بالا گرفت

زنگ خطر برای یحیی به صدا درآمد.  اعتراض اهالی پرسپولیس بالا گرفت

پیش فصل پرسپولیس با بازیکنان قدیم و جدید این تیم به تماشا نشسته است و عمل نکردن به وعده های مالی مدیرعامل به یک موضوع تبدیل شده است.

رضا درویش که در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی توانست با خریدهایش در دل هواداران جای بگیرد، حالا با مشکل توافق با اعضای فصل گذشته مواجه است.

کمک مالی یکی از هواداران متمول پرسپولیس برای جذب علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، محمدمهدی احمدی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر و گئورگی گلسیانی باعث شد که تنها آنها بتوانند از این طریق پول دریافت کنند، اما هیچ کدام از آنها نگرفتند. مثل اینکه پیشکسوتان پرسپولیس نتوانستند مبلغ قرارداد فصل آینده را بگیرند.

درویش به بازیکنانی که از فصل گذشته در فهرست پرسپولیس مانده بودند اعلام کرده بود که 20 درصد باقیمانده قراردادشان را در دهه اول تیرماه پرداخت خواهد کرد اما تاکنون به وعده خود عمل نکرده است.

این موضوع باعث اعتراضات در رختکن این تیم شد تا یحیی گل محمدی هم وارد ماجرا شد و مانند فصل گذشته خواستار رسیدگی به این موضوع شد تا پرسپولیس دچار بحران پیش فصل نشود.

درخواست یحیی با موافقت بازیکنان باتجربه این تیم مواجه شد اما آنها هم گفتند که صبرشان به پایان رسیده است که می تواند عواقب بدی برای مدیریت تیم داشته باشد.

گل محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس به این مشکل اشاره کرد و تاکید کرد که اتفاقات و مشکلات مالی فصل گذشته تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید