زنگ خطر برای ساپینتو و استقلال به صدا درآمد

زنگ خطر برای ساپینتو و استقلال به صدا درآمد

استقلالی ها شب گذشته در هفته هفتم لیگ برتر به یک برد ارزشمند مقابل گل گهر دست یافتند اما این سه امتیاز هزینه سنگینی برای آبی پوشان داشت.

ریکاردو ساپینتو در دقیقه 5+90 به دلیل درگیری لفظی با سعید الهاوی سرمربی گل گهر توسط داور مسابقه با کارت قرمز اخراج شد. آن اخراج نه تنها استقلال را از سرمربیگری در دیدار حساس مقابل فولاد محروم کرد، بلکه با فعال شدن محرومیت ساپینتو از بازی مارینرز، نیمکت آبی ها را در بازی خارج از خانه مقابل ذوب آچان بدون سرمربی ماند. علاوه بر این دو محرومیت، بررسی گزارشات و پرونده بازی توسط کمیته انضباطی می تواند باعث تخلفات و محرومیت های دیگری برای سرمربی پرتغالی استقلال شود.

در این دیدار پرگل علاوه بر ساپینتو، سه بازیکن استقلال نیز کارت زرد گرفتند و مهدی مهدی پور به این ترتیب سه کارت دریافت کرد. اگر هافبک استقلال در بازی با فولاد کارت زرد دریافت کند، دیدار هفته نهم مقابل ذوب آهن را از دست خواهد داد که در کنار غیبت ساپینتو، چالش های تهرانی در اصفهان را بیشتر خواهد کرد.

علاوه بر مهدی پور، پیمان بابایی و صالح حردانی هم اکنون سه کارته هستند و اخطار در بازی فولاد می تواند دلیل غیبت آنها مقابل ذوب آهن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید