با اسپانسر جدید کارلوس کی روش آشنا شوید

با اسپانسر جدید کارلوس کی روش آشنا شوید

تیم ملی فوتبال مصر در اولین دیدار خود در جام ملت های آفریقا فردا به مصاف نیجریه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می رود. محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر معتقد است که تیمش مدعی اصلی جام ملت های آفریقا در کامرون نیست، اما قول داده است که او و هم تیمی هایش تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام دهند.

مصر که رکورد هفت بار قهرمانی را در اختیار دارد، آخرین بار در سال 2010 قهرمان شد. ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم، اما هر کاری که ممکن است انجام می دهیم تا جام را به مصر برگردانیم. قهرمانی با کشورم و من دوست دارم این کار را انجام دهم.”

وی افزود: برای قهرمانی با فشار زیادی از سوی مصری ها مواجه هستیم چرا که از نظر کسب عنوان یکی از بهترین های این قاره هستیم. در 11 سال اخیر دو بار با تیم ملی و با گروه های مختلف به جام ملت ها رفته ایم و برای قهرمانی تلاش کرده ایم و این بار هم برای قهرمانی تلاش می کنیم.

محمد صلاح اولین بازی ملی خود را در سال 2011 برای مصر انجام داد و تاکنون در 73 بازی بین المللی به میدان رفته است. پس از قهرمانی فراعنه در سال 2010، آنها در جام ملت های آفریقا در سال های 2012، 2013 و 2015 غایب بودند و در دو فصل گذشته در سال های 2017 و 2019 موفق به قهرمانی نشدند.

محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول در سال های اخیر و بهترین گلزن فعلی لیگ جزیره گفت: مربی خوب کار می کند و ما به مرحله مقدماتی جام جهانی رسیده ایم. او اکنون در تیم مصر است و من به چیز دیگری فکر نمی کنم و همه آنجا از من حمایت می کنند و التماس می کنند که برنده شوم.

تیم ملی فوتبال مصر در گروه D جام ملت های آفریقا با نیجریه، گینه بیسائو و سودان همگروه است. آنها فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف نیجریه می روند.

دیدگاهتان را بنویسید