رقیب پرسپولیس در آماده سازی تیم امید ایران / بازی دوستانه شاگردان کیا مقابل قرمزها


ساعت: 15:41
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817480

تیم امید ایران سه شنبه هفته آینده در مرکز تیم های ملی میزبان پرسپولیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، به منظور آماده سازی تیم زیر 23 سال ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند ازبکستان، اردوی این تیم با جدیت و توجه ویژه کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برگزار می شود. مرکز ملی فوتبال ایران.

همانطور که قبلا اعلام شده بود مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران برنامه فشرده ای برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند ازبکستان، بازی های آسیایی هانگژو چین، بازی های کشورهای اسلامی ترکیه و بازی های آسیایی دارد. مقدماتی المپیک پاریس. و این امر با هماهنگی فدراسیون فوتبال انجام شد و به همین منظور در قالب راهبرد حمایت‌سازی در اولین اردوی این تیم در سال جدید از بازیکنان زیر 21 سال برای استفاده دعوت می‌شود.

برنامه تمرینی و مراقبت های لازم کادر فنی، سرپرستی و پزشکی به طور منظم انجام می شود و تمرینات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می شود و تیم امید روزی دو بار تمرین می کند. کادر فنی نیز آنالیز تمرینات را در دستور کار قرار می دهد و عملکرد همه بازیکنان روزانه رصد و بررسی می شود.

کادر فنی تیم امید به منظور هماهنگی این تیم با اعضای جدید اردوی نوروزی دیدار مقابل دو تیم لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس را در دستور کار قرار داد که زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال میزبان این تیم خواهد بود. نساجی برای دو روز بعد سه شنبه 9 فروردین 1401 ساعت 16 شاگردان یحیی گل محمدی در دو دیدار مقابل تیم های لیگ برتری میزبان تیم امید خواهند بود.

بازی های دوستانه با دو تیم در لیگ برتر به ویژه دیدار با پرسپولیس که قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر و تیم دوم جدول رده بندی این فصل لیگ برتر و در کورس قهرمانی است، باعث خواهد شد. مطمئنا برای تیم امید مفید خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید