تصمیم عجیب شرکت توسعه و نگهداری؛ یک رقیب را به یک رقیب اختصاص دهید! / آهنگ دیزنی در محقق + عکس


ساعت: 08:36
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840521

از تله های تصادف تا مراقبت از اسکی بازان ملی؛

در صورت تصمیم عجیب شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قصد دارد پیست اسکی دیزنی را به رقیب خود واگذار کند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ واگذاری پیست های اسکی به پیمانکاران یکی از بحث برانگیزترین پرونده های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این سال هاست. چندین سال پس از انقلاب دولت به عنوان مالک پیست های اسکی تصمیم گرفت هر سال حق استفاده از این پیست ها را به مجریان بدهد. انتخاب پیمانکاران هر ساله توسط شرکت توسعه و نگهداری به عنوان متولی اماکن ورزشی کشور انجام می شود که همواره بحث برانگیز و بحث برانگیز بوده و بعضاً مشاهده می شود که این پیست ها بدون تشریفات قانونی به افراد فاقد صلاحیت واگذار می شود. سال گذشته این پیست متعلق به یکی از بستگان یکی از وزرای کابینه دولت روحانی در دوره قبل بود که آثار زیانبار و مخربی داشت.

در جدیدترین اقدام، خبر رسیده که پیست شرکت توسعه در نظر دارد طی قراردادی بلندمدت، پست اسکی دیزنی را به تله کابین دربندسر واگذار کند. این شرکت رقیب سنتی پیست اسکی دیزنی به حساب می آید و انتقال این پیست به رقیب تعجب آور است. در منطقه شمال تهران که به دلیل شرایط کوهستانی منطقه چندین پیست شمشک، دربندسر و دیزین واقع شده است، معمولا رقابت شدیدی بین این سه پیست برای جذب مشتری وجود دارد و هر کدام در تلاش هستند تا در جذب مشتری موفق تر باشند. با استفاده از ویژگی های خود .

عجیب است که شرکت توسعه و نگهداری با این راهکار می خواهد یک رقیب را به دیگری منتقل کند. اقدامی که در هیچ کجای دنیا چنین نمونه ای ندارد. به عقیده بسیاری این تصمیم منجر به تضعیف پیست دیزنی در زیر سایه پیست دربندسر می شود و عملاً رقابتی وجود نخواهد داشت و در دراز مدت دیزنی از رقابت خارج می شود.


77e3c696 1b2a 4e83 8718 6c93bf3feb42 خبر خاکستری

جالب اینجاست که اولین شرکت تله کابین دربندسر تصمیم به احداث خط تله کابین برای دیزنی گرفت و طرح سرمایه گذاری برای نصب تله کابین ارائه کرد، اما جالب است که قیمت پیشنهادی تله کابین از برندهای معروف دینا در حال بررسی است. اما این معامله با تعدادی از شرکت های اروپای شرقی است که رزومه جالبی ندارند و با توجه به مخاطبان بالقوه می تواند فاجعه بار باشد، مانند اتفاقی که چند سال پیش در گرجستان رخ داد.

از طرفی پیست دیزنی به دلیل اهمیت و کیفیتی که دارد معمولا انتخاب اول فدراسیون اسکی و اسکی برای تمرین و اردوی تیم ملی است و بدیهی است با توجه به این شرایط شرکت توسعه و نگهداری بیشتر است. وسواس به این مسیر و علاقه. این بازیکن تصمیم می گیرد بهترین گزینه را برای گزینه تمرین پایه برای اسکی بازان ملی داشته باشد اما به نظر می رسد در تصمیم آخر هرگز به این نکته کلیدی توجه نشده است. شرکت توسعه و نگهداری حتی به عنوان مرجع فنی هم نظر فدراسیون را نخواست و حتی ممکن است این تصمیم روی آمادگی تیم ملی اسکی تاثیر منفی بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید