طعنه تند فرهاد مجیدی در پاسخ به تاتارها

بعد از چهار روز تمرین مقابل هواداران بازی کردیم و بعد یک روز ریکاوری کردیم و یک روز تمرین کردیم. سپس صد و بیست دقیقه مقابل پیکان بازی کردیم. امروز مقابل ذوب آهن به میدان رفتیم. این پیروزی را به هواداران و بازیکنانم تبریک می گویم. من یک پیام برای بازیکنانم دارم و می خواهم به آنها بگویم که شما عالی هستید. با توجه به شرایطی که برای ما پیش آمد بازیکنانم زحمت کشیدند و به تیم ذوب آهن خسته نباشید می گویم. ما شاهد بازی بسیار خوبی بودیم به خصوص در نیمه دوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تارتار مدعی برتری کامل تیمش نسبت به استقلال است، گفت: آقای تارتار می تواند توپ را با خود به اصفهان ببرد.

وی در خصوص عملکرد حردانی گفت: وریا دو بازی انجام داد و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که استراحت بیشتری داشتند. آقای حردانی مخصوصا در نیمه دوم عالی بود. از او کاملا راضی هستم و یکی از جوانان خوب ماست و امیدوارم در استقلال پیشرفت کند و برای تیم ملی بازی کند.

مجیدی در خصوص عملکرد داور گفت: در پایان بازی به داور گفتم که تمام نود دقیقه یک بار اعتراض کردم و داور همان موقع به من کارت زرد داد. در کل به نظرم داوری خیلی خوب بود.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه فکر می کند استقلال خوب بازی نکرده و به دنبال دلیل آن است، گفت: این سوال را از مربیان دیگر هم می پرسید؟ دو بازی دیگر لیگ برتر را دیدم و در آن بازی ها چیزی ندیدم. نمی دانم چرا همه دوست دارند با استقلال زیبا بازی کنند. بازیکنان من شگفت انگیز و بهترین هستند. از آنها متشکرم. من با آنها صحبت کردم و گفتم باید این روند را حفظ کنیم. کار سختی است، اما فکر می‌کنم می‌توانیم با بازیکنانم کنار بیاییم.

دیدگاهتان را بنویسید