مرد پرسپولیسی بی حد روی اعصاب این ستاره می خوابد

مرد پرسپولیسی بی حد روی اعصاب این ستاره می خوابد

کاسم حدادی فر درباره شرایط ذوب آهن در لیگ بیست و یکم گفت: ذوب آهن خیلی مردد است اما بازیکنان تیم کیفیت خیلی خوبی دارند و بهتر از این هم می توانند کار کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد، اما فکر نمی‌کنم نسبت به گذشته تغییر چندانی داشته باشیم. امیدوارم تفکری که وجود دارد و قیاس این تیم با تیم دو سال پیش از بین برود. ذوب آهن تیم بزرگی است و همیشه مدعی قهرمانی و حضور در جام باشگاه های آسیا بوده است.

کاپیتان سابق ذوب آهن در زمان خداحافظی رسمی خود گفت: این بحث ها منتفی شده و باشگاه و مسئولان در مورد آن صحبت می کنند. همه چیز تمام شده و با این وضعیتی که می بینم دیگر راه برگشتی نیست. برای ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم اما بیشتر از من باشگاه ذوب آهن آسیب دید چون 30 سال در این تیم بودم. امیدوارم این اتفاق برای بازیکنان و نسل های آینده نیفتد.

وی در خصوص صحبت های مهدی تارتار مبنی بر خروج این بازیکن در خارج از ذوب آهن گفت: با تمام احترامی که برای آقای تارتار قائلم، او به اندازه کافی صادق نیست و حرف هایی را که به من گفته را فراموش کرده است. روز اول به من گفت باید باشی و چیزهایی گفت که خلافش را ثابت کرد. گفتن بیشتر در این مرحله درست نیست و فقط می توانم بگویم که تارتاروس حرف هایش را فراموش کرده و فقط فرار می کند. برای من قابل درک نبود و به هر قیمتی نمی توانستم در یک تیم بمانم.

دیدگاهتان را بنویسید