هیچ کس در اسرائیل از ترس حملات ایران آرام نمی خوابد


زمان: 07:41
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815341

رسانه های اسرائیلی گزارش داده اند که پس از تهدید ایران به انتقام، نیروهای این رژیم تصمیم گرفته اند در حالت آماده باش بمانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین، رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که پس از تهدید ایران به تلافی، ارتش این رژیم تصمیم گرفته است در حالت آماده باش بماند. این اقدام پس از حمله ایران به پایگاه های موساد در اربیل صورت گرفت.

وی افزود: امروز ما در حال عبور از مرحله پرتنشی هستیم که در آن تهدیدات شلیک پهپادهای زیادی از سوی ایران و متحدانش از یمن و عراق وجود دارد و این منجر به این واقعیت می‌شود که ما نمی‌توانیم آرام بخوابیم.

نیر دفوری، مفسر نظامی شبکه 12 اسرائیل گفت: اسرائیل برای مدت طولانی در حالت آماده باش بوده است زیرا ایرانی ها خواهان انتقام هستند و تخمین زده می شود که در آینده نزدیک شاهد تکرار چنین حملاتی باشیم.

عاموس یادلین، رئیس سابق سازمان ضد جاسوسی ارتش اسرائیل (امان) به کانال 12 گفت: ایرانی ها آمریکایی ها را در اربیل هدف قرار ندادند، بلکه در اسرائیل هدف قرار دادند.

شبکه اسرائیلی کان نیز گزارش داد که ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است تا وضعیت آمادگی ایجاد شده پس از تهدید انتقام جویی ایران در شمال را حفظ کند. اسرائیل در حال آماده شدن برای مقابله با سناریوهای پرتاب موشک یا ورود پهپادهای ایرانی است.

سپاه پاسداران ایران روز یکشنبه اعلام کرد که از موشک های قدرتمند و دقیق برای هدف قرار دادن پایگاه های موساد در شمال عراق استفاده کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید