رژیم صهیونیستی از ترس حملات ایران از سامانه هشدار موشکی استفاده می کند


ساعت: 05:21
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817367

رسانه های عبری گزارش دادند رژیم صهیونیستی از ترس حملات موشکی و پهپادی ایران از سامانه هشدار موشکی جدید استفاده می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خبرگزاری اسرائیلی آنادولیا به نقل از شبکه اسرائیلی «کان» گزارش داد که اسرائیل طی مراسمی سامانه هشدار موشکی «اسکای دیو» را به نیروی هوایی خود اضافه کرد.

در این گزارش آمده است که سامانه شبنم آسمان باید برای شناسایی و هشدار درباره تهدیدات هوایی پیشرفته مانند موشک های کروز و پهپادهای ایرانی استفاده شود.

این گزارش می افزاید: «سیستم شبنم آسمان یک سیستم شناسایی و هشدار دهنده متشکل از یک بالن بزرگ است که در ارتفاع بالا قرار می گیرد و با کابل به تاسیسات زمینی متصل می شود.

به گزارش رسانه های عبری، این سامانه دارای قابلیت های راداری و نظارتی دوربرد است.

این شبکه افزود: سامانه شبنم آسمان مسئولیت مقابله با تهدیدات در امتداد مرز شمالی اسرائیل را بر عهده خواهد داشت.

این سیستم نظارت و شناسایی هوایی توسط شرکت آمریکایی تی سی و شرکت اسرائیلی آلتا ساخته شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این به صهیونیست‌هایی که همیشه اشتباه محاسباتی دارند و ضربه خورده‌اند هشدار داده بود که دست از شرارت بردارند وگرنه این روزنه‌های کوچک به روی دنیا به روی آنها بسته می‌شود.

سردار سلامی گفته بود: ما انتقام می گیریم، این یک پیام جدی و درست است. اگر دشمن از حوادث عبرت نگیرد، طعم تلخ ضربات ما را خواهد چشید.

ارتش اسرائیل پیش از این در پی تهدیدات سپاه و تاکید بر پاسخ قاطع به شهادت دو مستشار ایرانی در سوریه اعلام آمادگی کرده است.

همچنین روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه هفته گذشته در بیانیه ای در خصوص هدف قرار دادن توطئه و شرارت صهیونیست ها توسط موشک های نقطه به نقطه تاکید کرد: تکرار همه شرارت ها با پاسخ های خشن، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام قبلی مبنی بر بی پاسخ ماندن جنایات و شرارت های این رژیم منحوس، مرکز راهبردی توطئه صهیونیستی شیطان، “به وسیله موشک های قدرتمند هدایت می شود. و نکته زنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می دهیم که تکرار همه شرارت ها با پاسخ های تند، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: همچنین به ملت بزرگ ایران اطمینان می دهیم که امنیت و آرامش میهن اسلامی خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

انتهای پیام/
منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید