کشتار اسرا در عربستان جنایت جنگی است/ حملات موشکی و سایبری شکنندگی رژیم صهیونیستی را آشکار می کند


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816443

در خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه در شهرهای آذربایجان غربی برگزار شد و موضوعاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، آئین سیاسی نماز جمعه در تمامی شهرها و نواحی آذربایجان غربی برگزار شد و ائمه جمعه در موضوعات روز مطالبی را مطرح کردند:


کشتار زندانیان در عربستان نمونه ای از جنایت جنگی است

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در سخنانی در نماز جمعه این هفته ارومیه در سخنانی درباره حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر موساد در اربیل گفت: این حمله موشکی نیروهای امنیتی اشراف اطلاعاتی ایران را از پایگاه‌های دشمن نشان می‌دهد. بدانید که هیچ حمله ای به ایران بی پاسخ نخواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: امروز به برکت رهبری درخشان معظم له و اقتدار نظامی و دفاعی ایران امنیت در این کشور تامین شده و دشمنان نظام جرأت نزدیک شدن به مرزها را ندارند. ایران.”

وی با اشاره به کشتار 81 نفر در عربستان سعودی گفت: طبق قوانین بین المللی، کشتار دسته جمعی جنایت جنگی است و در کمال تعجب سازمان ملل و کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند هیچ واکنشی نشان نمی دهند. این کشتار

حجت الاسلام قریشی به نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و از زحمات این نیروهای امنیتی تقدیر کرد و گفت: این سربازان گمنام با شناسایی تهدیدات دشمنان، امنیت مردم را تامین می کنند.

امام جمعه ارومیه همچنین به ایام نوروز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه در ایام نوروز نباید اختلالی در خدمت رسانی به مردم ایجاد شود، گفت: مدیریت شهری باید اقدامات لازم را برای جمع آوری زباله و زباله از ورودی آهسته انجام دهد. ، تا مسافران نوروزی از ورودی شهر با صحنه زیبایی روبرو شوند.


رفتار مبهم مدافعان حقوق بشر در پرونده اعدام های سعودی بار دیگر ثابت شد


حجت الاسلام عادل گل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با استقبال از نیمه شعبان و سالروز ولادت امام مهدی (عج) گفت: باید آماده باشیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عملیاتی است. برنامه ریزی برای صبر کردن


وی با اشاره به ایام نوروز و آمدن سال جدید گفت: متأسفانه در گذشته سنت ها و بدعت هایی در مورد ایام نوروز ایجاد و رواج یافته است که تناسبی با دین ندارد و باید تلاش کنیم تا بدعت ها و سنت های این ها را پیدا کنیم. روز. “اشتباهات اجتناب شده است.


امام جمعه موقت میاندوآب با بیان اینکه صله رحم یکی از دستورات دینی است، افزود: در ایام نوروز صله رحم و زیارت باید بر اساس دستورات دین باشد..


وی با تاکید بر دستگیری از نیازمندان و محرومان گفت: باید در ایام نوروز به حرکت کمک های مومنانه توجه داشته باشیم و همه باید دست به دست هم بدهند و در این زمینه احساس مسئولیت کنند..


گل حسینی در ادامه بر نظارت و جدیت بیشتر بر بازار و تشدید بازرسی ها تاکید کرد و تصریح کرد: لازم است در این زمینه با جدیت وارد میدان شده و با متخلفان برخورد قاطع شود..


امام جمعه موقت میاندوآب پرتاب ماهواره نور 2 سپاه به فضا را تشریح کرد و افزود: ایران اسلامی در بحبوحه تحریم ها پیشرفت چشمگیری داشته و این فناوری به تنها کشور ارسال کننده ماهواره به فضا تبدیل شده است..


وی پرتاب موشک توسط سپاه پاسداران و انهدام مقر رژیم صهیونیستی در اربیل را تشریح کرد و گفت:.


امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه به ابهام امپراتوری رسانه ای در قبال اوکراین و یمن اشاره کرد و گفت: غول رسانه ای غرب در قبال کشتار مردم مظلوم فلسطین، یمن و زنان و کودکان بی گناه اما اوکراین سکوت کرده است..


حسینی افزود: حقوق بشر آمریکایی کجاست که اعدام همزمان 81 نفر و یک کودک 13 ساله در عربستان را نمی بیند، بلکه در مورد مسائل کوچک و کم اهمیت ایران اسلامی اظهار نظر می کند.


این حمله موشکی و سایبری شکنندگی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

حجت الاسلام والمسلمین عسگر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: باید به ندای امام زمان (عج) پاسخ دهیم. (ص) و آماده شدن برای ظهور.

امام جمعه چهاربرج افزود: امام زمان (عج) ما را به مقام محمود می خواند و از این رو باید زندگی خود را با اهداف امام زمان (عج) پیوند دهیم و زندگی ما باید امام زمان (عج) و ماه مبارک باد. Sha ‘Ban نیز این بهترین فرصت برای این است.

وی همچنین به اعدام 81 نفر در عربستان توسط رژیم آل سعود اشاره کرد و گفت: این اقدام مصداق مجازات دسته جمعی است و در حقوق بین الملل اعدام های دسته جمعی جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت محسوب می شود.

جلالی با اشاره به حمایت همه جانبه آمریکایی ها از خاندان سعودی و سکوت قدرت های جهانی در قبال پرداخت دلار، خاطرنشان کرد: این خاندان در داخل عربستان و جنایت در خارج از کشور استثمار کردند و سالانه تعداد زیادی از مخالفان آل سعود را زیر پوشش اعدام کردند. “ضد تروریسم” تاکتیک هایی که توسط ایالات متحده در بسیاری از کشورهای منطقه استفاده می شود.

امام جمعه چهاربرج در ادامه به پاسخ موشکی سپاه و حمله به مقر جاسوسی موساد در اربیل اشاره کرد و افزود: دوران یقه به گردن گذشته است و ما در این پاسخ موشکی این را نشان دادیم. شرارت صهیونیست ها در اربیل کردستان عراق از قسمت موشکی سپاه سرافراز، با دقت و سرعتی بی نظیر دشمن مدعی را در شوک و حیرت فرو برد.

وی با بیان اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله به مراکز آموزشی موساد در اربیل، پاسخی مشروع بود، گفت: برای جمهوری اسلامی ایران مسلم است که در شرایطی که منافع و امنیتش اقتضا کند، باید هر جا که منافع و امنیتش اقتضا کند، پاسخ دهد. ساختار سیاسی اربیل و بغداد قادر به دفاع از تمامیت ارضی خود نیستند، ایران باید این ضعف را بپوشاند و در صورت تهدید از خاک عراق علیه خود، این تهدید را خنثی کند.


شکر نعمت های الهی مانند عبادت است

امام جمعه پیرانشهر در نماز جمعه این شهرستان گفت: در جامعه ای که ریشه در شکر نعمت های الهی دارد، نمی توان بر مشکلات اقتصادی فائق آمد و مردم با تکیه بر توان درونی به راحتی می توانند بر این مشکل فائق آیند.

ماموستا مصطفی محمودی با اشاره به فرارسیدن سال نو و روز مستضعفین، از مسلمانان جهان خواست تا با ایمانی قوی برای حمایت از مظلومان و مظلومان جهان تلاش کنند و به عاقبت بخیری دست یابند و اجازه دهند مستکبران در همه جا به مظلومان ظلم کنند.

وی همچنین با تبریک هفته سربازان گمنام امام خمینی(ره) خواستار همکاری و همراهی مردم برای جلوگیری از تهاجم دشمنان و همچنین ایجاد امنیت پایدار در کشور شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید