فرمانده سابق سپاه: حملات ایران به اسرائیل چند برابر شده اما نمی‌توانیم جزئیاتی را بیان کنیم.

فرمانده سابق سپاه: حملات ایران به اسرائیل چند برابر شده اما نمی‌توانیم جزئیاتی را بیان کنیم.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره برخی اظهارات مقامات صهیونیستی درباره حوادث اخیر بلغارستان، گفت: رژیم صهیونیستی و مقامات آن بهتر می دانند که چه ضرباتی از جمهوری اسلامی خورده اند و برخی از آنها چه ضربه هایی را خورده اند. همچنان از این منطقه بخورید، اینها ضربه هایی است که مقاومت اسلامی در منطقه و کشورهای مختلف، در منطقه و کشورهای مختلف و حتی در داخل سرزمین های اشغالی به آنها وارد شده است.

وی افزود: اما ظلم و ستم جمهوری اسلامی نمی تواند بسیاری از ضرباتی را که به این رژیم وارد می کند نام برده، توصیف و توصیف کند، بنابراین در این اقدامات چراغ خاموش و بالاتر از همه مخفی نگه داشته می شود.

وی ادامه داد: اما وقتی مرتکب رعب و وحشت می شوند علناً آن را به عنوان قتل ناجوانمردانه شهید صیاد هدی بیان می کنند، وحشتی که ناجوانمردانه در زمانی که شهید بدون محافظ در ماشین و جلوی منزلش بود اتفاق افتاد و قتل وی فنی است. ارزش عملیاتی: «این موضوع به رژیم صهیونیستی بی ربط است و شبیه کشتار کور منافقین در دهه 60 است.

جعفری افزود: ما و جبهه مقاومت چندین بار چه قبل و چه بعد از شهادت شهید صیاد هدی این اقدامات رژیم اشغالگر را معرفی کرده ایم، اما نمی توانیم جزئیاتی را بیان کنیم، البته مردم ما این را به خوبی درک می کنند. رژیم صهیونیستی اگر عملیاتی انجام دهد می داند که چندین بار جواب خواهد گرفت.

وی یادآور شد: دشمنان با عملیات روانی و رسانه ای سعی دارند حوادث دیگری را در کشور نسبت دهند و بهتر از دیگران بدانند که این کار آنها نیست.

دیدگاهتان را بنویسید