پیشنهاد ویژه قرمزها به دو سرمربی استقلالی

پیشنهاد ویژه قرمزها به دو سرمربی استقلالی

لیگ بیست و دوم به پایان رسید اما هنوز فصل فوتبال به پایان نرسیده است و چهار تیم باقیمانده در این عرصه مسابقات فوق العاده حساسی در جام حذفی پیش رو دارند.

نساجی مازندران یکی از تیم هایی است که هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها روز چهارشنبه باید به مصاف استقلال برود. بدون شک نساجی تا پایان جام حذفی دست سرمربی اسپانیایی خود را نخواهد زد اما خبرها حاکی از آن است که در صورت ناکامی نماینده مازندران به فینال جام حذفی، این احتمال وجود دارد که سرمربی اسپانیایی این تیم نساجی نباشد. سرمربی در فصل آینده کمی نیست. البته مدیران باشگاه نساجی تاکید دارند که با سرمربی دیگری مذاکره نکرده اند، اما روز پنجشنبه و پس از شکست سنگین خانگی این تیم مقابل پرسپولیس، شایعاتی مبنی بر مد نظر قرار گرفتن دو سرمربی استقلالی و شاید در آینده نزدیک شنیدیم. روزهای آینده در حال مذاکره با آنها برای فصل آینده هستند.

ساکت الهامی و محمود فکری مربیانی هستند که نزدیکان نساجی مدعی هستند در آینده نزدیک می توان برای هدایت نماینده مازندران به آنها پیشنهاد داد. مردانی که هر دو سابقه نیمکت نشینی استقلال به عنوان مربی و سرمربی را دارند و اتفاقاً سرمربی نساجی بودند. البته رابطه ساکت الهامی با مدیران باشگاه نساجی بهار گذشته بسیار سرد شد و او از این تیم کنار گذاشته شد اما چندی پیش در انتقام نساجی از هواداران، مدیران این باشگاه به ساکت هدیه دادند و به نوعی کدورت گذشته را زدود .

دیدگاهتان را بنویسید