واکنش علی فتح الله زاده به اخراج ساپینتو

واکنش علی فتح الله زاده به اخراج ساپینتو

پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ما قبل از بازی با تراکتور هماهنگ شده و جلسه عادی هیات مدیره بود. ما هم چند مصوبه داشتیم. همه متحد هستیم تا بازی تراکتورسازی روز پنجشنبه را با موفقیت پشت سر بگذاریم. بازی مهمی مقابل تراکتورسازی داریم و بازیکنان قول جبران داده اند. برای ما یک مسابقه ملاک نیست.

وی درباره مشکلات مالی گفت: مشکلاتی وجود دارد.

فتح الله زاده درباره دلیل سفرش به امارات گفت: پین کد مشکل دارد که رفع می کنم. ما با الاهلی هم با قائدی مشکل داریم که می خواهم آن را حل کنم. بعد از پایان بازی با تراکتورسازی تبریز به امارات خواهیم رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه از روزی که شما وارد شدید باشگاه مشکلات مالی زیادی داشته است، گفت که چقدر از آن مشکلات حل شده و بحث محیبی و استراماهونی چگونه پیش رفته است. هزار دلار برگردانده شد.

ما هرگز با ساپینتو بحثی نداشتیم
او درباره اختلافاتش با ساپینتو گفت: «هیچ اتفاقی نیفتاده که با هم اختلاف داشته باشیم.» اختلافات ما بر سر کارهای زیرساختی است. وقتی می گویند این اردو را رها نمی کنند و می گویند همیشه باید اینجا تمرین کنیم، اما مسائلی داریم که باید حل کنیم، می بینید که چقدر کمپ خوب شده است.

هر دو CTO و Sapinto یک اتاق دارند
اتاق ساپینتو در کمپ چه مشکلی داشت، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «مرز نبود، آنهایی که اتاق ندارند مرز درست می کنند.» بروید اینجا ببینید مدیر فنی و ساپینتو اتاق دارند. اتاق یا زمین فوتبال یا پول مربی و امکانات دیگر مهم است؟

او در مورد اینکه اجازه انتشار آن مکالمات پس از باخت را ندارد، گفت: خود ساپینتو از بازی راضی نبود و همه ما راضی نبودیم و این به این معنی نیست که برای یک بازی تصمیم می گیریم. امروز متحد شده ایم تا جبران کنیم

وی در خصوص اینکه سفری به دبی و ترکیه داشتید، گفت: به دلیل تذکر یکی از بازیکنان خارجی مان مجبور شدیم یک روزه به دبی برویم و به همین دلیل سریع به آنجا رفتم چون می خواستم با مدیران صحبت کنم. باشگاه کایدی .نرسیدم و هفته دیگه میرم. این بازیکن خارجی قابل جدا شدن بود، بنابراین سریع پول را پس دادم.

فتح الله زاده در خصوص اینکه با خود ساپینتو ملاقات داشتید، گفت: بله، یک ربع با او صحبت کردم.

هیچ قصدی برای برگرداندن مجیدی به استقلال نداریم
وی در خصوص شایعه حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: من قصدی ندارم و مجیدی در امارات مشغول به کار است، در آنجا هم به او کمک کنید تا موفق شود.

دیدگاهتان را بنویسید