ماجرای درخواست ریکاردو ساپینتو از علی فتح الله زاده: من این دو ستاره را می خواهم

ماجرای درخواست ریکاردو ساپینتو از علی فتح الله زاده: من این دو ستاره را می خواهم

علی فتح الله زاده شب گذشته فاش کرد که ساپینتو درخواست حضور سردار آزمون و علی قلی زاده در استقلال را داشته اما از آنجایی که این دو بازیکن با باشگاه خود قرارداد داشتند، آن باشگاه جذب آنها را محدود کرد.

البته داستان قلی زاده در این مورد با آزمون کاملا متفاوت است. زمانی که ساپینتو کولی زاده را می خواست، این بازیکن در آستانه جدایی از باشگاه بلژیکی بود، اما از آنجایی که باشگاه مورد نظر مبلغ زیادی را برای جذب این بازیکن می خواست، استقلال برای جذب او محدودیت ایجاد کرد.

در خصوص تست هم مشخص شد که این بازیکن با لورکوزن قرارداد بلندمدت دارد و اگر استقلالی ها بخواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند باید مبلغ بسیار عجیبی را برای صدور رضایت نامه این بازیکن بپردازند که در حد نصاب نبود. وسیله این باشگاه . به همین دلیل حضور آزمون و کولی زاده در استقلال منتفی است.

در همان روزهایی که شایعه حضور کولی زاده در ایران به گوش می رسید، این بازیکن در استوری از باشگاه های ایرانی که به او پیشنهاد دادند تشکر کرد و مدعی شد که شاید بتواند دوباره در تیم های ایرانی بازی کند. کولی زاده چند روز پیش به تیم قاسم پاشا ترکیه پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید