درخواست مهم ساپینتو و اوکی فتح الله زاده

درخواست مهم ساپینتو و اوکی فتح الله زاده

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال جمعه شب گذشته به همراه دیگر هموطنان کادر فنی در مهمانی علی فتح الله زاده حاضر شد.

در پایان این مهمانی، ساپینتو برای دقایقی با حضار صحبت کرد و سوالاتی را از مدیرعامل باشگاه مطرح کرد. وی در سخنان خود ضمن تشکر از باشگاه برای ایجاد این دیدار صمیمانه بین اعضای خارجی تیم استقلال، خطاب به علی فتح الله زاده با استفاده از اصطلاح ایرانی ها گفت: انشالله آقای فتح الله زاده دوباره این مهمانی ها را خواهد داد! از این دیدارها بسیار استقبال می کنیم و امیدواریم که این گروه به زودی در یک حزب جدید متحد شوند.”

ساپینتو همچنین از باشگاه استقلال بابت این اقدام تشکر کرد و آرزو کرد که چنین مهمانی هایی در سطح وسیع تری برای همه اعضای تیم برگزار شود و این فضای دوستانه و صمیمانه در نهایت منجر به موفقیت کلی تیم در پایان فصل شود. و تکرار آخرین قهرمانی سالانه. آرزویی که با استقبال علی فتح الله زاده همراه شد و او را خوشحال کرد.

نکته جالب در مهمانی خارجی باشگاه استقلال این بود که برخلاف انتظار و با وجود اینکه همه اهالی فوتبال در رستوران حجت کریمی (عضو هیات مدیره باشگاه) جمع شده بودند، بحث خاصی در مورد فوتبال مطرح نشد و حاضران بیشتر در مورد موضوعات غیر فوتبالی صحبت می شود

دیدگاهتان را بنویسید