ریکاردو ساپینتو علی فتح الله زاده را شکست داد

ریکاردو ساپینتو علی فتح الله زاده را شکست داد

این اولین پیشنهاد رسمی باشگاه استقلال به سرمربی پرتغالی برای تمدید قرارداد بود. در حالی که تنها 10 هفته از بازی های لیگ برتر می گذرد.

سرمربی تیم استقلال که به ظاهر مربی حرفه ای است، پس از شنیدن این پیشنهاد از سوی مدیرعامل سکوت کرد و در صحبت هایی که با بازیکنان و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشت، چیزی در این باره نگفت.

به گفته ریکاردو ساپینتو آنچه مهم است هدفی است که در این فصل دنبال می کند نه تمدید قراردادش برای فصل آینده. اگر اهدافی که او در این فصل برای تیم ترسیم کرده محقق شود، باشگاه مشتاق تمدید قرارداد او خواهد بود. در غیر این صورت صحبت های علی فتح الله زاده فقط می تواند یک تعارف باشد. به نظر می رسد دغدغه اصلی ریکاردو ساپینتو ادامه روند فعلی و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی باشد. بدون تمدید قرارداد برای فصل آینده

پس از صحبت های علی فتح الله زاده، ریکاردو ساپینتو در مورد تمدید قرارداد چیزی نگفت و حتی از مدیرعامل باشگاه نیز بابت آن تشکر نکرد و تنها به این جمله گفت: من هم به بازگشت شما به باشگاه خوش آمد می گویم. شما تجربه زیادی دارید و باشگاه را می شناسید. فتح الله زاده در این تیم افتخارات زیادی کسب کرد. ما در همه مسابقات از تمام انرژی خود برای پیروزی استفاده می کنیم. اولویت ما قهرمانی است. ما برای رسیدن به این هدف سخت کار می کنیم. شما توسط ما حمایت خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید