علی فتح الله زاده که روش را شست و شو داد

علی فتح الله زاده که روش را شست و شو داد

علی فتح الله زاده در خصوص شکست تیم ملی کشورمان از آمریکا گفت: وقتی بازی با آمریکا را دیدم شوکه شدم. در ابتدای مسابقه آمریکایی ها ترسیده بودند و با احتیاط بازی کردند. ما درست جلوی هیچ چیز نبودیم. 24 سال نتوانستند ما را ببرند. بعد از 10 دقیقه احساس کردند که هدفشان پیروزی نیست. آنها تاکتیک خود را تغییر دادند. دفاع آنها جلو آمد و به گل کمک کرد. تهاجمی شدند.

وی افزود: هر تیمی که به دنبال تساوی باشد اغلب بازنده است. اگر او آن را پیدا نکرد، باید برای پیروزی به زمین برویم. وقتی ترکیب را دیدم، احساس کردم بله، می خواهیم جلوی پیروزی آمریکایی ها را بگیریم. ذهنیت ما برنده شدن نیست. 90 درصد چنین بازی هایی منجر به شکست می شوند. به بازی ما در کل نگاه کنید، تاکتیک و تکنیک ما کاملاً از دست رفت.

فتح الله زاده تصریح کرد: مقابل ولز بازی کردیم که می توانستیم با این بازی مقابل انگلیس به تساوی دست پیدا کنیم. ما آمریکا را به طور قطع پیروز خواهیم کرد. تنها چیزی که این تیم داشت مطبوعات بود. من تیمی به خوبی آمریکا در مطبوعات نمی بینم. در مقابل تیم هایی مثل آمریکا که پرس می کنند، باید با پاس های بلند یا نیمه بلند این فضا را از آنها بگیریم. ما این کار را نکردیم. ژاپنی ها بازی سریع را خیلی خوب انجام می دهند. پرس آنها هم به دلیل تمرینات بدنی خوبشان است. هر چقدر می دوند خستگی را نمی فهمند. آنها با احساسات و از ته دل بازی می کنند. نتیجه آن چیزی است که اتفاق افتاده است.

وی افزود: تحلیل ها و نقدهای ما باید بر اساس اصول و علم باشد اما اینطور نیست. وقتی در جریان Kalanevi در ضربات پنالتی به کره جنوبی باختیم، برخی کارشناسان آن را ضایع کردند. چرا؟ الان کجا هستیم؟

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه علاقه اش به سرمربی تیم ملی همچنان وجود دارد، گفت: با وجود اینکه به کی روش که مربی بزرگی است احترام می گذارد، اما اگر قلعه نویی یا علی دایی را در این جام بگذاریم، 6 گل از انگلیس می گیریم؟ مطمئنم نمی خوریم چرا به خودی ها اعتماد و باور نداریم؟ این فوتبال را خودمان باید بسازیم. آیا تا به حال فدراسیون به فتح الله زاده گفته بیا و برو کلاس مدیریت فوتبال؟ آیا من جایی بوده ام

مدیرعامل استقلال افزود: نگذارید آنهایی که بیت المال را آلوده می کنند و کار ندارند بروند، آنهایی که زحمت می کشند از بین می روند.در زمان فتح الله زاده گفتند 10 سال بدهی، هیچکس نگفت بیا بگو چقدر بدهی داری؟ آنقدر گفتند که یک روز من در انزوا گفتم چقدر بدهی داریم؟

وی درباره درآمدهای بورسی استقلال و بدهی های این باشگاه گفت: کمپ حجازی را ساختم و تحویل دادم. الان سازمان خصوصی سازی هزار میلیارد قیمت گذاشته است. دو سند هم هست که یکی از آنها هنوز به نام استقلال مهر نشده است. 2 تا سند 1000 بود، سه سند 1500، کدام مدیری 1500 میلیارد به باشگاه آورده؟ چرا آنها این را نمی بینند؟

مدیرعامل استقلال گفت: برادر عزیزم آشتیانی گفت فتح الله زاده قبول کرده و می داند که استقلال بدهی دارد. نه اصلا نمیدونستم به من گفتند 300 میلیارد در حساب پول است. اسپانسر هم داریم و شرایط خیلی خوب است. به باشگاه آمدم و به مدیر مالی گفتم سریع 50 میلیارد بدهی آسترا را بده، سه نفر از بزرگان و مدیر فوتبال به من گفتند پول هست یکی از اعضای هیئت مدیره ما هم گفت ما پول داریم نگران نباش.

وی افزود: مدیر مالی گفت از کجا؟ گفتم 300 داریم گفت 300 نداریم یک ریال داشتیم. 300 میلیارد بی نتیجه ماند، 150 میلیارد وام گرفتند. دیروز گفتند دو قسط 6 میلیاردی را پرداخت نکرده ایم اگر قسط سوم را نپردازیم جریمه می شویم. از طرفی به من گفتند 40 درصد پول را به بازیکنان دادیم. دیدم بازیکنان خیلی نگاه کردند و گفتم آنهایی که 30 درصد گرفتند را به 40 درصد می برم. دیدم 17 تا 18.5 درصد را نامتقارن می دهند.

فتح الله زاده تصریح کرد: یک چیزی به شما می گویم شاخ ها را بیرون بیاورید. ارسلان مطهری گل پیروزی ما را در سوپرجام زد و یک ریال هم نگرفت. حالا این بازیکن به من می گوید من پول می خواهم. و یک ریال هم ندارم. اسپانسر هم ندارم همه پول را گرفتند. بی پول. گربان زاده نگفت؟ گفت پول را دادیم اما خرج شد. من کسی نیستم که همه چیز را به گردن مدیران قبلی بیاندازم. همه بدهی ها فقط برای آجورلو نیست.

وی افزود: الان 300 میلیارد تومان ندارم، دو هفته دیگر باید 200 میلیارد بدهم، اگر نپردازم حادثه استراماچونی دوباره تکرار می شود. تا پایان فصل 600 میلیارد تعهد داشتیم. من همه تقصیرها را گردن آجورلو نمی اندازم، اما اگر هر یک از حرف هایم اشتباه است، فوراً با من تماس بگیرید. می گویند خراب بود اما نمی توانم هوادار را آرام نگه دارم. چه کسی می تواند در عرض دو هفته 200 میلیارد پول بدهد؟ تا پایان سال 600 میلیارد برای بازیکنان و مکان های مختلف تعهد داریم.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: کلاهبرداری هم زیاد است که من را بیشتر ناراحت می کند. دیروز کارت اعتباری سرمربی و مربیان ما را باطل کردند. گفتم کی لغوش کرده؟ گفت مردی با تیم است، به آنها داد. آیا باشگاه صاحب و سیستمی ندارد؟ سیم کارتش قطع شده بود. دیروز یکی از دوستان پیام داد. یک پیام دیگر صبح امروز واضح است که یک خط وجود دارد. کمکی نکردند. حالا اگر همه بدهی ها را بگویم سقف روی سرمان می افتد. صبر کردم تا بعد از جام جهانی با وزیر جلسه ای داشته باشم. باید برنامه ریزی کنیم. خارج از کنترل یک نفر است. حقیقت پنهان است. کجاست که 300 میلیارد پول داشته باشیم، برگردیم و 300 میلیارد بدهی داشته باشیم؟ یعنی 600 میلیارد تکه زباله روی سرت افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید