پیشنهاد عجیب علی فتح الله زاده به تاج برای نجات استقلال

پیشنهاد عجیب علی فتح الله زاده به تاج برای نجات استقلال

علی فتح الله زاده درباره برد استقلال مقابل ملوان در جام حذفی گفت: فکر می کنم استقلال بهتر بازی کرد. نسبت به بازی که 4 گل زدیم، در این بازی بهتر بازی کردیم.

وی درباره استقبال هواداران استقلال برای تماشای بازی آبی پوشان گفت: بله، تعداد بینندگان بازی استقلال در حال افزایش است. در نظر داشته باشید که بازی در اواسط هفته بود و افراد زیادی در ورزشگاه حاضر شدند. مخاطب ما روی پای خود است. آنها به این تیم اعتقاد دارند و تیم با هوادارانش زنده است.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال گفت: بازی های سخت تری انجام داده ایم. ملوان هم تیمی خوبی است و بازی های خوبی انجام می دهد. این تیم را نباید دست کم گرفت و مربی بسیار خوبی به نام مازیار زارع دارد. به اصطلاح آقای. زارع «حذف باز» است و خیلی خوب کار می کند. قبل از ملوان تراکتور را زدیم. ما مستقل هستیم و تازه شروع کرده ایم.

فتح الله زاده درباره اینکه مشکلات مالی استقلال تمام نمی شود، گفت: تاکنون 130 الی 140 میلیارد بدهی پرداخت کرده ایم اما من هم توان دارم. اما باز هم نتوانستیم طلب استراماهونی را پرداخت کنیم. نیاز به کمک. اگر به ما کمک نشود راهی برای پرداخت بدهی نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این میزان بدهی به ستوه آمده است، تصریح کرد: چرا خسته نیستم؟ من خیلی خسته ام. سال های گذشته در این زمان ما به دنبال زمین بودیم. اما اکنون ما بهترین زمین ها را داریم. ما کار می کنیم و با هم کار می کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال درباره ابلاغیه دیاباته گفت: طلبش پرداخت نشده، باید پرداخت شود.

وی با اشاره به کمک دولت به پرسپولیس در پرونده ادعای کالدرون، تصریح کرد: به دوستان دیگر نامه نوشتم. دولت به دیگران کمک کرد، دولت هم باید در استقلال کمک کند. خوشحالم که دولت به جستجوی دیگ بخار کمک کرده است، لطفا دوباره کمک کنید. با دلار سال گذشته تقاضا برای استراماهونی بین 30 تا 35 میلیارد بود. الان باید 100 میلیارد تومان بدهیم. درآمد استقلال برای پرداخت این طلب چقدر است؟ من می گویم اگر کسی توانایی پرداخت و تامین آن مبلغ را دارد من می روم، بیاید. هرکس می تواند به استقلال کمک کند می رود، بیاید.

فتح الله زاده درباره مشکلات عدیده استقلال گفت: واقعا بعد از مدیرعامل شدن در استقلال شب ها خوابم نمی برد. از یک طرف مشکل بازیکن است، از طرف دیگر مشکل زمین تمرین، مشکل دیوار، دمیدن چمن و مهلت پرداخت به بازیکنان، خلاصه همه این موارد. ذهنم را درگیر کن و نگذار بخوابم.

وی در پاسخ به این سوال که مربی خارجی یا ایرانی برای تیم ملی انتخاب می کنند، گفت: اگر مربی ایرانی انتخاب می کنند باید یک مربی بزرگ خارجی را به عنوان کمک مربی بیاورند و از آن فضا استفاده کنند. ببینید و ببینید ترکیب فرهاد مجیدی و پین چقدر خوب بود و باعث قهرمانی استقلال شد. هر ترکیب دیگری، مظلومی چقدر با آقای هنکه خوب بود؟ فکر می کنم با ترکیب یک سرمربی ایرانی و یک دستیار خارجی می توانیم به نتیجه خوبی برسیم. آقای قلعه نویی سال ها تجربه دارند و می توانند مدیر بسیار خوبی باشند. فکر می کنم وجود یک مربی و مربی بزرگ خارجی در کنار او می تواند کمک بزرگی باشد.

مدیرعامل استقلال با تبریک به فولاد و جواد نکونام تصریح کرد: نباید شاهد توهین به اعضای فعال آن در فوتبال باشیم. رسانه های فوتبال، بازیکنان، مدیران و هواداران یک خانواده هستند، نباید از اخلاق فراتر رفت. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید