علی فتح الله اده زاده برای بازی با استقلال به ورزشگاه می رود

علی فتح الله اده زاده برای بازی با استقلال به ورزشگاه می رود

علی فتح الله اده زاده امروز در حاشیه جلسه مدیران سابق دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در خصوص نحوه خصوصی سازی این باشگاه ها و سایر موارد توضیحاتی را ارائه کرد:

* هدف ما تمرکز خصوصی سازی روی هواداران است. برند این دو باشگاه برای هواداران است. آنها در سرما و گرما از تیم های خود حمایت کردند. اجازه ندهید نگران باشند و اجازه دهید مردم پای میز مذاکره بیایند و تصمیمات اشتباه بگیرند.

* آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر، فرهاد مجیدی در کنار من کاپیتان این تیم بود. الان هم بعد از 10 سال می خواهد جام را به ورا گفوری بدهد. 10 سال دیگر دوباره به ورزشگاه می روم تا قهرمانی را ببینم. وقتی یک هوادار وارد می شود، ورزشگاه شکل دیگری به خود می گیرد. استقلال و پرسپولیس بدون هوادار چیزی نیستند.

* متاسفم که بعد از گذشت این همه سال از تاریخ فوتبال، هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به این کوچکی تعطیل می شود. چند ماه دیگر باید به بزرگترین رویداد فوتبال برویم. برخی از اعضای هیئت مدیره دوستان و شاگردان ما هستند. موضوع را باید سخاوتمندانه و از موضعی بالاتر بررسی کرد. باید آبروی فوتبال ایران را در نظر گرفت و انحصارطلبی ها و خودخواهی ها را از بین برد. دانشمندان موجود باید بیایند و تیم ملی را اخراج کنند تا با خیال راحت با بزرگان دنیا روبرو شویم.

دیدگاهتان را بنویسید