کنایه ای عجیب به علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال

کنایه ای عجیب به علی فتح الله زاده، مدیرعامل استقلال

تقریبا جایی برای علی فتح الله زاده نیست اما او حتی یک کلمه هم از تاریخ بحث برانگیز بدهی باشگاه استقلال به استراماهونی حرفی نزد.

آخرین بار او در برنامه «فوتبال برتر» در این راستا صحبت کرد و با ذکر خاطره ای از تماس زنی که همسرش به خاطر ماجرای پیچ خورده استراماهونی باهوش نیست، گلایه خود را مطرح کرد!

فتح الله زاده هم مانند باشگاه پرسپولیس که با مشکلات دردناکی مواجه است، انتظار دارد مدیران به فریاد تیمش برسند. در نتیجه می گوید چه اشکالی دارد که دولت ابراهیم رئیسی 100 میلیارد تومان برای تسویه بدهی استراماچونی به باشگاه استقلال بدهد!

تعداد زیادی از اهالی فوتبال این کمک را خوب ندانستند و با درخواست مدیرعامل استقلال مخالفت کردند.

فتح الله زاده از آن دست مدیرانی است که دوست دارد در فوتبال باشد و مدیرعامل باشگاه استقلال به او سپرده شود. ماجرا از این قرار است که هر چند سال یکبار این اتفاق می افتد و فتح الله زاده که در روزهای بیکاری از عملکرد همه مدیران قبل و بعد از خود انتقاد می کرد، دوباره سکان هدایت باشگاه را در دست می گیرد. این اظهارات به هیچ وجه غیرمنتظره نیست که مدیرعامل استقلال این همه مسئولیت را بر عهده گرفته و با آگاهی کافی از مشکلات این تیم به میدان آمده است. بدهی تقریبا وحشتناک استقلال به استراماچونی داستان جدیدی نبود که فتح الله زاده از آن بی خبر باشد. وقتی هواداران این همه مدت از این ماجرا مطلع بودند، وای به حال فتح الله زاده که در خانه نشینی اش از استقلال انتقاد کرد و درباره همه چیز صحبت کرد. حالا چه اتفاقی افتاده که حساب و کتابش مطابقت ندارد و از دولت کمک می خواهد؟

از سوی دیگر مدیرانی که به فتح الله زاده دستور دادند تا باشگاه را از بحران خارج کند و درست مدیریت کند، امروز چه پاسخی به افکار عمومی می دهند؟ آیا آنها نمی دانستند این مدیر نمی تواند مشکلات را حل کند؟ اگر فتح الله زاده باید برای پرداخت بدهی استقلال به دولت متوسل می شد، خوب قبل از او «وزیر ورزش» که جایگاهی بالاتر از فتح الله زاده دارد، می توانست چنین درخواستی داشته باشد و نیازی به این همه تغییر و تحول نبود. مدیریت باشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید