کنایه به فتح الله زاده: خودت که رفتی حساب استقلال پر بود؟

کنایه به فتح الله زاده: خودت که رفتی حساب استقلال پر بود؟

محسن گروسی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مصاحبه اخیر فتح الله زاده اظهار بی اطلاعی کرد که استقلال بدهکاری دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در آخرین صحبت هایش گفت نمی دانستم باشگاه پولی ندارد و فکر می کنم 300 میلیارد در حساب باشگاه موجود است. به نظر شما این گفته چقدر درست است؟

من یک سوال دارم وقتی فتح الله زاده از استقلال رفت بدهی نگذاشت؟ حتما رفت چون حساب باشگاه خالی بود! پس این سخنان قطعا وضعیت فعلی را توجیه می کند. همچنین، زمانی که وارد یک محیط کاری جدید می شوید، در یک موقعیت رهبری، باید همه چیز را به دقت بررسی کنید. آقای فتح الله زاده قطعا می دانست چه مشکلاتی در باشگاه استقلال وجود دارد اما حالا می خواهد با این حرف ها شرایط فعلی را توجیه کند.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

اگر ببینم نمی توانم گروهی کار کنم و مسئولیتی که به من می دهند را انجام دهم، قطعاً می گویم نمی توانم و از این کار کنار می کشم. یا اصلا انجامش نمیدم اینکه بیایم و تحت هر شرایطی مسئولیت بگیریم و بعد فقط گلایه کنیم و مشکلات را بشماریم و در مورد آنها اطلاع دهیم، نوعی توجیه است. یا از اول نباید می آمدی یا حالا که اینجا هستی به جای این حرف ها سعی کنی مشکلات مالی را حل کنی. همانطور که خودتان مشکلات مالی باشگاه را به سرپرست بعدی واگذار کرده اید.

بیان چنین سوالاتی در آستانه دربی چه تاثیری روی بازیکنان استقلال دارد؟

طبیعی است که بازیکنان فوتبال می خواهند این گونه زندگی کنند. آنها حق دارند به دنبال حقوق خود باشند. اگر آنها را نمی خواستند چرا با آنها قرارداد بستند؟ اگر قرارداد بستند و قراردادها آنقدر بزرگ است که نمی توانند آن را پرداخت کنند، چرا قرارداد فرعی را امضا کردند؟ پس حالا که قرارداد بسته اند باید طبق قرارداد دستمزد بازیکنان را بدهند و به قول خود عمل کنند.

از شرایط فعلی و تاثیر آن بر تیم صحبت نمی کنید؟

قطعا نمی توانید در درازمدت با قول دادن از این هفته تا هفته آینده بازیکن جذب کنید. اما در مورد دربی شرایط متفاوت است. بازی استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی برای بازیکنان مهم است و بازیکنان با وجود مشکلات مالی قطعا تمام تلاش خود را خواهند کرد. چون این مسابقه و نتیجه اش روی همه چیز بازیکن تاثیر می گذارد. آینده او، قراردادش برای فصل آینده، جایگاهش در مقابل مردم و خیلی سوالات دیگر. اما بعد از دربی می خواهند چه کار کنند؟ مشکل اصلی این است که نمی توان بازیکنان استقلال را به همین شکل مشغول مصاحبه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید