کنایه شدید فتح الله زاده به وزیر ورزش; من میرم شاید..

مدیرعامل باشگاه استقلال که می توانست خیلی زودتر از اینها استعفا دهد در بخشی از نامه خود خطاب به حمید سجادی نوشته است من می روم تا مدیرعامل داخلی تعیین شود!

به گفته علی فتح الله زاده، او یک خودی برای وزارت ورزش محسوب نمی شد و شاید انتظار داشت که وزارت ورزش در پرونده استراماهونی بیشتر و بهتر به استقلال کمک کند.

در آن یادداشت: استعفای ناگهانی فتح الله زاده با شعر معروفی که ناصر حجازی زمزمه کرد / آقای وزیر! امروز یک مدیر جدید معرفی کنید

خیلی ها معتقدند فتح الله زاده باید زودتر استعفا می داد تا اوضاع بهتر پیش می رفت و حداقل پول استراماچونی از مجاری دیگر تسویه می شد اما به هر حال او تلاش کرد و نتوانست خواسته سرمربی ایتالیایی را برآورده کند.

حال باید دید پس از جدایی این مدیر، وزارت ورزش چه تصمیمی برای باشگاه پرطرفدار استقلال خواهد گرفت. آنچه مسلم است استقلال حتی در صورت حذف نهایی از آسیا باید طلب استراماچونی را بپردازد وگرنه با خطر محرومیت و حتی سقوط از لیگ برتر مواجه خواهد شد.

فتح الله زاده با استعفانامه خود ثابت کرد که خیلی با وزارت ورزش هماهنگ نیست و شاید وزرا به دلایلی نتوانسته اند در ماجرای استراماچونی به استقلال کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید