آقای ساپینتو؛ اگر از آمدن فتح الله زاده شوکه شدید، بروید!

آقای ساپینتو؛  اگر از آمدن فتح الله زاده شوکه شدید، بروید!

رضا رجبی بازیکن و مربی سابق استقلال درباره تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: در شرایطی که این روزها خبرهای خیلی کمی به گوش مردم می رسد، خبر بازگشت علی فتح الله زاده به باشگاه استقلال خبر خوشحال کننده ای بود. شخصاً در ابتدا فکر می‌کردم این خبر یک شایعه است، اما با اطمینان خاطر خیالم راحت شد.

وی ادامه داد: علی فتح الله زاده مدیری است که در تمام سال های حضورش در باشگاه استقلال با جان و دل و حتی با بضاعت مالی شخصی خود به موفقیت استقلال کمک کرد و همین امر باعث شد تا استقلال بیشترین افتخار را در بین مدیران داشته باشد. بعد از انقلاب دوران مدیرعاملی او برای استقلال موفقیت آمیز خواهد بود.

پیشکسوت استقلال افزود: قطعا امروز که آجارلو از استقلال رفت و فتح الله زاده آمد، خیلی ها نگران آینده تیم هستند اما با شناختی که هواداران و پیشکسوتان از فتح الله زاده دارند، قطعا می دانند که دکتر است. در کار خود استاد است و به خوبی می تواند تمام مشکلات باشگاه را حل کند

رجبی درباره واکنش ساپینتو به خبر تغییر اجرایی باشگاه که از شنیدن آن شوکه شده است، گفت: صحبت های ساپینتو کاملا غیرحرفه ای بود. سرمربی باید حواسش به تیم فوتبالش باشد. چنین تغییراتی می تواند در همه باشگاه ها رخ دهد و نباید در کار مربیگری اختلال ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: صحبت های ساپینتو مانند قول او برای کسب چهار قهرمانی با استقلال غیرحرفه ای بود. منظورت چیه که شوکه شدم؟ اگر خیلی شوکه شده اید، می توانید به جایی بروید که آژورلو رفت. ساپینتو از روزی که با استقلال قرارداد امضا کرده سرباز این باشگاه بوده و باید صدای مدیریت را بشنود. تا دیروز هدایت آجارلو از امروز بر عهده فتح الله زاده است. اگر خیلی ناراحت است می تواند برود.

بازیکن قدیمی استقلال در ادامه تاکید کرد: دکتر فتح الله زاده یکی از مدیران با تعصب استقلالی است و باشگاه های زیادی در این سال ها به دنبال همکاری با او بودند اما او با تعصب خود به استقلال نشان داد که جای دیگری جز استقلال کار نخواهد کرد. در حال حاضر همه ما باید به او کمک کنیم تا بتواند استقلال را به قهرمانی برساند.

این کارشناس استقلالی یادآور شد: در بحث نقل و انتقالات بازیکن در اروپا جزو مدیران شاخص بود. از طرفی با علم گرایی رابطه خوبی داشت و سال ها پیش برای استقلال دانشمندان خارجی را جذب کرد و قطعا می تواند با ساپینتو ارتباط خوبی برقرار کند. امیدوارم ساپینتو قدردان چنین مدیر عاملی باشد که به هر نحو ممکن پشت سر سرمربی خود ایستاده است.

دیدگاهتان را بنویسید