فتح الله زاده قربانی خروج استقلال از آسیا بود

فتح الله زاده قربانی خروج استقلال از آسیا بود

علی فتح الله زاده ابتدا در برنامه دوشنبه شب فوتبال تاپ خواستار استعفای قربان زاده شد اما در پایان این گفتگو خودش استعفا داد. حالا با جدایی او از استقلال و انتخاب حجت کریمی به عنوان سرمربی، به نظر می رسد هیات مدیره جدید باشگاه استقلال انتخاب شود تا شاید آب از آسیاب بریزد. علی فتح الله زاده را باید بزرگترین و شاید تنها قربانی حذف استقلال از آسیا دانست. البته نمی توان از عملکرد او دفاع کرد، اما این یک واقعیت است که بسیاری دیگر مجبور بودند برای اینکه از سوی گویندگان ورزشی زیر سوال نبرند، یک بار هم در برنامه های ورزشی تلویزیون حاضر نشدند. شاید تعدادی دیگر از مدیران استقلال باید استعفا می دادند و برکنار می شدند زیرا نتیجه ای برای این باشگاه نداشتند.

ریشه مشکلات استقلال مربوط به سال های قبل است، مثلاً در این فصل قراردادهای سنگینی بسته شد که به هر حال کسی مسئولیت آن را بر عهده نگرفت. بزرگترین اشتباه فتح الله زاده پذیرش هدایت باشگاه در این شرایط خاص بود. در واقع حاجی ابیها نتوانست جلوی خود را بگیرد و برای پنجمین بار مدیرعامل استقلال شد و حالا باید با این وضعیت عجیب روبرو شود.

به گفته پولادگار معاون وزارت ورزش، فتح الله زاده تا آخرین روز می گفت مشکل استراماچونی را حل می کنیم، اما مشخص است که بدون کمک دولت نمی تواند این کار را انجام دهد. وزارت ورزش نمی تواند به صورت مستقیم به استقلال کمک مالی کند و هیات مدیره این باشگاه هم نتوانسته اسپانسر جدیدی جذب کند. همه این اتفاقات باعث شد که علی فتح الله زاده با بیشترین حملاتی روبه رو شود که حداقل در یک قسمت شایسته آن نبود. اولین و بزرگترین اشتباه او بازگشتش به استقلال بود و حالا باید دید با این الگو که حاجی از آبی ها جدا شده، آیا در ماه ها و سال های آینده دوباره مدیرعامل استقلال می شود یا خیر؟ بازگشت فتح الله زاده به استقلال شاید غیر قابل باور باشد اما تجربه سال های گذشته نشان می دهد که این اتفاق دوباره خواهد افتاد!

دیدگاهتان را بنویسید