فتح الله زاده اولین روزنامه نگار بود. سپس او مستقل می شود.

فتح الله زاده اولین روزنامه نگار بود.  سپس او مستقل می شود.

منصور رشیدی، سرمربی و بازیکن سابق استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی و بازی آینده استقلال اظهاراتی داشت:

حضور فتح الله زاده در باشگاه استقلال را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من مثبت است. آقای فتح الله زاده را از سال 62 و 63 که روزنامه نگار بودند و به باشگاه استقلال آمدند می شناسم. ابتدا سرپرست باشگاه بود و سپس مدیرعامل استقلال شد. او در تمام این سال ها به عنوان مدیرعامل توانست قهرمانی های زیادی را برای استقلال به ارمغان بیاورد. از طرفی او در نقل و انتقالات همیشه موفق بوده و بازیکنان استقلال را به تیم های بزرگ اروپایی منتقل کرده است.

دلیل اخراج آجورلو را می دانید؟

این هنوز برای ما روشن نیست. آقای آجورلو و تیم مدیریتی در این مدت زحمت کشیدند و بعد از نزدیک به 10 سال استقلال را قهرمان کردند اما نمی دانیم چه شد که یک بار او را اخراج کردند. شبی که خبر مدیرعاملی فتح الله زاده منتشر شد، حدود یک ساعت قبل، یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت قرار است این اتفاق بیفتد. همزمان این شبکه خبری از آتش گرفتن زندان اوین خبر داد. بعد شوکه شدم و باور نمی کردم که این اتفاق بیفتد. من واقعا دلیلش را نمی دانستم. چون همه چیز طبق روال پیش رفت و استقلال تنها با یک گل در رده دوم جدول قرار گرفت.

در روزهای اخیر برخی گفته اند شاید اختلافات ازجورلو با صدا و سیما باعث برکناری او شده است؟

یعنی صدا و سیما در حد تغییر مدیرعامل می تواند در ورزش دخالت کند؟ واقعا جای تعجب دارد! اگر اینطور است، پس مسئولان فدراسیون فوتبال باید با این مسائل برخورد کنند.

فکر می کنی استقلال با این تغییرات به موفقیت هایش ادامه دهد؟

قطعا این اتفاق خواهد افتاد. حاجی فتح الله زاده مدیری باتجربه است که دو بار تیم استقلال را به مرحله قهرمانی آسیا رسانده است و این بار مطمئناً با استقلال قهرمان آسیا خواهد شد. من شخصا با او تماس گرفتم و بازگشتش به استقلال را تبریک گفتم. او یک استقلالی متعصب است.

بازی بعدی استقلال مقابل آلومینیوم اراک را چگونه پیش بینی می کنید؟

همه بازی های این لیگ سخت است. به بازی آخر پرسپولیس نگاه کنید، آنها توانستند مس رفسنجان را با یک پنالتی شکست دهند. تیمی که سابقه چندانی در لیگ برتر ایران ندارد اما پرسپولیس با ضربات پنالتی موفق شد این تیم را شکست دهد! مس رفسنجان با چند بازیکن جوان و با انگیزه حتی فرصت گلزنی به پرسپولیس را هم داشت. فکر می کنم استقلال کار سختی در پیش روی آلومینیوم اراک دارد.

دیدگاهتان را بنویسید