دو مقصد جذاب در انتظار این روزنامه نگار مستقل است

دو مقصد جذاب در انتظار این روزنامه نگار مستقل است

اگر مهدی علی از کارش راحت نمی شد و به عنوان سرمربی تیم شباب الاهلی باقی می ماند، مهدی قیدی را برکنار می کرد. همچنین مهدی کایدی با وجود انتقادات هواداران این تیم در بازی های برگشت فصل گذشته و لیگ قهرمانان آسیا به میدان نرفت. اما جاردیم پس از هدایت شباب الاهلی از تمامی خارجی ها خواست تا در تمرینات تیمش حضور داشته باشند تا در مورد آن تصمیم شخصی بگیرد و در نهایت به این نتیجه رسید که نام مهدی قائدی در خروجی های شباب در لیست قرار می گیرد. الاهلی.

البته این لیست که بار دیگر در رسانه های اماراتی منتشر شد به معنای عدم تایید فنی مهدی قائدی از سوی سرمربی جدید تیم شباب الاهلی نیست و ممکن است بر اساس توافق صورت گرفته بین شباب الاهلی باشد. و اتحاد کلبا، مهدی کایدی در لیست خروجی تیمش قرار گرفت. فهرستی که یکی دو بازیکن خارجی هم دارد. از جمله توماس اولسن.

گفته می شود باشگاه الغرافه تحت هدایت استراماهونی نیز به فکر جذب مهدی کایدی است، به خصوص که آنها برای جذب بازیکنان خارجی پس از اخراج چند بازیکن با مشکل مواجه شده اند. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای مهدی کایدی می افتد؟ دوباره شاگرد فرهاد مجیدی یا استراماچونی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید