اولین مصاحبه فتح الله زاده پس از بازگشت

وی در خصوص اینکه اواخر سال 2018 سرمربی استقلال شد اما بعد از یک ماه تصمیم به جدایی گرفت، گفت: در آن زمان حالم بد شد و استقلال مشکلات زیادی داشت. من استقلالی هستم و نمی خواستم باشگاه آسیب ببیند. در همان 10، 15 روزی که من آنجا بودم، فرصتی پیش آمد که با کمک افرادی مثل دکتر تقی زاده و فلاح، سند اردوی استقلال را که سال ها مانده بود و هیچکس دنبال آن نبود، گرفت. که کار عالی بود بخشی از بدهی های گذشته باشگاه که دوستان نتوانستند پرداخت کنند، از مطالبات ما به AFC گرفته شد و پرداخت شد. این کارها را انجام داده ایم تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته نشود. اگرچه این مشکلات از بین رفته اند و نمی خواهم به عقب برگردم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به بسته شدن حساب شخصی خود در هفته گذشته خاطرنشان کرد: حساب من و برخی از دوستانمان هفته گذشته بسته شد. یکی دو تا چک داشتیم که برگشت. البته آجورلو در تلاش بود تا مشکل را حل کند.

فتح الله زاده در مورد شوک ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال از تغییرات این باشگاه و اینکه چقدر از او حمایت می کند، گفت: چرا که نه؟ ساپینتو با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد. استقلال مدعی قهرمانی است و امیدوارم در پایان فصل دوبل کند. از هواداران استقلال هم می خواهم مثل همیشه مشتاقانه و دلگرم کننده از تیم خود حمایت کنند.

وی در پایان با نشستن بر صندلی اجرایی استقلال برای پنجمین بار گفت: جایی جز استقلال نمی روم! در سال های اخیر اکثر باشگاه ها به من پیشنهاد داده اند اما من نرفته ام و نخواهم رفت. من استقلال را دوست دارم و با یک پیراهن می آیم و با یک پیراهن می روم مگر اینکه بخش خصوصی وارد شود و جو عوض شود.

دیدگاهتان را بنویسید