بازی خطرناک فتح الله زاده با نیمکت استقلال/ زمزمه بازگشت مجیدی به اردوی آبی ها!


ساعت: 09:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921218

خبرهای غیرمنتظره و عجیبی از باشگاه استقلال شنیده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال استقلال پس از وقفه موقت لیگ برتر به دلیل جام جهانی 2022 قطر، نتایج عادی از جمله تساوی در داربی 99 مقابل پرسپولیس، برد ثانیه های آخر پنالتی مقابل صنعت نفت و تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه کسب کرد. او آزادی را به دست آورد که آمار چندان مثبتی نیست.

به همین دلیل و کاهش پتانسیل فردی بازیکنان در پست های مهم و حیاتی به خصوص در دروازه و خط دفاع، شرایط برای ریکاردو ساپینتو خوب پیش نمی رود و به همین دلیل بیشتر از دیگران مورد انتقاد قرار می گیرد. نحوه و سبک بازی یقه آبی ها که مورد پسند هواداران نیست دلیل دیگری بر این گفته است.

آبی های تهرانی در 3 هفته اخیر 4 امتیاز مهم از دست داده اند و این اتفاق در حالی رخ داده است که با وجود اشتباهات پرسپولیس، صدر جدول همچنان در اختیار رقیب سنتی استقلالی هاست. آبی پوشان هفته آینده به مصاف تراکتورسازی پاکو جیمز می روند و سرمربی پرتغال را به دلیل محرومیت بدون حضور خواهند داشت.

جدای از مسائل فنی، مسائل حاشیه ای نیز در اردوی استقلال جای گرفت. از نارضایتی ساپینتو از امکانات در کمپ آبی-پوچان گرفته تا درگیری لفظی او با مدیر رسانه ای این تیم در نشست خبری، همگی نشان دهنده فرسودگی رابطه سرمربی پرتغالی و علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در هفته های اخیر دیداری عجیب و غیرمنتظره با فرزاد مجیدی مربی و مدیر سابق تیم فوتبال استقلال و برادر فرهاد داشت.

اگرچه علی فتح الله زاده با حضور در جمع ساپینتو تلویحا از سرمربی استقلال حمایت کرد، اما مدیر اجرایی آبی ها بارها نشان داده است که در مقطعی نظرش تغییر خواهد کرد و بعید نیست که به یکباره روند فعلی فارغ التحصیلی تیمش را تکرار کند. به سایر گزینه های موجود بروید. یک حاشیه امن برای خود ایجاد کنید.

فرهاد مجیدی نیز 3 شکست متوالی در لیگ فوتبال ADNOC امارات را پذیرفت، او این روزها در تیم الاتحاد کلبه وضعیت خوبی ندارد، هرچند سران باشگاه عربی به طور غیرمستقیم از او حمایت کردند، اما با توجه به سابقه آنها بعید نیست. مجیدی با چندین اشتباه و ناکامی دیگر شما را مجبور به ترک این کشور عربی و بازگشت به ایران کرد.

این نکته را نیز باید در نظر داشت که فتح الله زاده به دلیل عدم امکان ارائه امکانات مورد انتقاد شدید قرار گرفته است و از سوی دیگر ظن کم کاری عمدی و آسیب دیدگی عمدی به برخی بازیکنان آبی پوش، باشگاه استقلال را احاطه کرده است. در این شرایط اصلاً منتفی نیست که مجیدی دوباره به استقلال برگردد.

قطعا جدال بیرون از خانه با تراکتورسازی سهم بسزایی در تعیین تکلیف استقلال خواهد داشت. پایان نیمه دوم از 22 لیگ برای آبی ها می تواند با احتمالات عجیبی همراه باشد که فقط باید دید.

دیدگاهتان را بنویسید